ememelie

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Emelie - 24 november 2008 21:37

Av Emelie - 24 november 2008 21:20

Rumor has it.


Idag var det skola och jag kom nyss hem från tränigen. Vi var 7 st tror jag som tränade. Alltså INTE många. Undra vars alla har tagit vägen :) Men det var iaf en rolig träning, inte seriös. Men det är då det är som bäst :D


Imorn är det skola som vanligt, vi har kör. SISTA övningen innan Adventskonserten på fredag. HJÄLP! Det kommer bli sjukt nervöst, men det är bara att peppa. Annars är det inte så mke som händer i veckan tror jag. Det är väl bara skolan som rullar på och är sjukt tråkig. Och jag är så jävla less på skolan just nu, jag vill bara ha jullov nuuu direkt. Längtar till julen så 7kt mycket nu. Men nu har det ju kommit emassa snö, så det är ju helt underbart :) Nu har jag tänkt hoppa in i duschen,så jävla skönt. Sen bara ligga och mysa och kolla på tv :) Skriver imorn, PUSS


Här är 4 7kt duktiga killar som sjunger Hallelujah. Gr8!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards