ememelie

Alla inlägg den 27 november 2008

HOY

Av Emelie - 27 november 2008 19:46

Idag har det inte varit nåt speciellt egentligen. Vanliga lektioner, fick igen matteprovet. Och HAPPY NEWS! JAG KLARADE DET! HELLYEAH EMELIE BÄST I VÄRLDEN UNGEFÄR :D


Sen hade vi konfa efter skolan. Jag, Linn3a och Matilda stod utanför Jysk och sjöng och försökte samla in pengar till svenska kyrkan. Vi lyckades ej bra. Snåla pensionärer! Sen cyklade jag hem och frös ihjäl :D


Imorn har vi vanliga lektioner till lunch sen ska vi till the church me kören och ha konsert på eftermiddan :D Sen blir det träning och kanske Pan om jag pallar, för it really sucks. Ikv ska jag iaf baka en så sjuuuuuuukt god kladdkaka och bara äta och se film. Svepa in mig i världens jävla mystäcke och softa. PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards