ememelie

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Emelie - 10 november 2008 21:29

Vet inte varför men jag är på rätt bra humör idag, även fast jag har varit bedövad i hela munnen, varit i skolan, sovi daaalit och typ inte ätit nånting (U)


Kom iaf nyss hem från träningen, det var rätt kul idag, vi körde evighetsstaffet, skottövning, tekningstaffet och match då på slutet. Det har börjat 3 st nya i laget, Klara, Lisa och Sofia :D Trevliga allihop:) Vi behövde ju fler till laget, så det är ju underbart :) Var på stall1 också, har anmält mig till Julkurs, jag har Svarta,som är fett braaa<3


Imorn är det tisdag, vanlig dag i skolan. Ingen idrott för killarna ska och bada då, och vi på torsdag. Annars är det inget speciellt imorn, tror inte att jag har nått på kvällen heller. Fan va skönt, har typ nåt varje kväll, jag vill bara hinna ta det lugnt nån kväll och vara med vänner, vilket det känns som att jag aldrig har tid med. I veckan äre rätttt mke ändå.


Måndag - Tandläkarn, ridning, träning

Tisdag - INGET!<3<3<3<3

Onsdag - Spelning

Torsdag - Konfamöte 15.30-18.00

Fredag -Träning, Pan säkert, brukar sluta så....

Lördag - Leva Livet 11-16

Söndag - Gudstjänst 11.00, träning 17-18


mmm, mycket kul.......  Nu ska jag iaf sova, annars kommer jag aldrig upp imorn. Lyssna gärna på låten i det förra inlägget, älskar den.

/ememelei



Av Emelie - 10 november 2008 19:06

Av Emelie - 10 november 2008 12:20

Idag slutade vi 10 i 11, men jag skulle till tandläkarn 20 i 11, och nu är jag bedövad i hela munnen och lite av halsen, är jättehungrig men jag kan inte äta nåt. Det går bara inte, känner absolut ingenting. det är NU man ska ta hål i läppen/tungan om de ska vara smärtfritt.


Nu ska jag se lite tv och vara emo för att jag inte kan äta nåt. PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards