ememelie

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Emelie - 6 november 2008 21:38

Idag forsatte vi med grupparbetet som jag sa då, imorn är det redovisningen då, ska redovisa för 7orna och resten av 8orna och 9orna i laget. Haha, asså de kommer ju gå som det går :D Efter skolan var det iaf konfamöte på Sörbölekyrkan. Vi fick pizza från Mamma Mia, sen övade vi inför en gudstjänst, och hade meditation i slutet, myys :) Det är faktiskt rätt kul ändå, inte alls som jag trodde att konfa skulle vara. Sen i feb är det Hemavan dårå, yeye :D


Nu har jag iaf varit på Söder, det var tårtbakartävling. Jag var med Ks, Matilda och Pone, vi gjorde en aptårta, bestående av maräng, grädde i massor, choklad och pyntgelé. Vi fick iaf 4/5 för utseende, yeye :D Men vi vann itne allt hur som helst. Sen smällde vi i oss tårtan på 2 min och mår inte så bra just nu, haha shit. Men det var kul iaf :)


Imorn så börjar jag 08.30, det är övning inför redovisningen till 10, sen ska vi redovisa fram till 11.30, OCH DÅ SLUTAR VI! OJA, DU HÖRDE RÄTT! Sen äre helg då, och det känns FETTTTT bra. Finaly. Imorron kväll äre första träningen på HUUR länge som helst, har sämst kondis och nu kör vi igång igen kl 5 imorn. Peppaaa. Sen har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, vi får väl se :D Nu har jag tänkt byta om och se Tila Tequila och sen ska jag försöka sova, förra natten, senaste gången jag kollade på klockar var den 03.43 , har ingen aning om varför, och sen skulle jag upp kl 7 och duscha, så pigg vet jag inte om man kan kalla de. NU ÄRE GONATT GUBBAR!

Puss/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards