ememelie

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Emelie - 9 november 2008 20:22

Av Emelie - 9 november 2008 18:54

Av Emelie - 9 november 2008 18:10


Pictures of you, your voice in my head

Long lost memories, they are all coming back

Let me forget all of this

Av Emelie - 9 november 2008 09:30

Snart ska jag fara till kyrkan och döpa mig, jag ska ÅTERFÖDAS I DEN KRISTNA TRON! That's some heavy shit dude. Jag är inte superkristen och lär aldrig bli. Menmen, konfa är ju rätt kul ändå, bara man har en bra grupp så är det ju fett kul :D Dom som jag umgås mest med där är väl Matilda, Alle, Olov och Jonas. Hemavan i feb, can't wait :D Efter den här veckan ska jag och Matilda börja gå på gudstjänster iaf. Ska inte glömma konfaboken nu.


Kl 5 idag är det andra träningen med fotbollen. Måste få upp min kondis fortfortfort. Alla går ju typ innebandy, så dom håller ju igång när vi har uppehåll, men inte jag. Jag är då iaf superpeppad på träning :D Och nu har det börjat en ny i laget också, welcome :D Det är även träning imorn kl 8-9.  Men det är barabara bra :D


Nu ska jag inte sitta här med så jag kommer försent till gudstjänsten och mitt, Rebeckas och Tims dop. Hoppas jag inte gör bort mig nu då :]

NU SKA JAG CYKLA IVÄG, HOOOJ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards