ememelie

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Emelie - 8 november 2008 18:56

Av Emelie - 8 november 2008 18:48

Av Emelie - 8 november 2008 18:15

Nu är det bevisat att dissmetoden funkar :)

Du är owned



Jag sitter och väntar på att Matilda ska ha

ätit klart sitt skrov så hon kan komma hit

och vi kan fara och vara barnvakt med Elias.

Såhär lät vårat samtal:

E - Helvete va sugen jag blev på Ben and Jerrys!

M - Sluta prata om det, jag ska lägga av med fett,

typ chips, läsk osv.

E - Är du dum? Men när har du ätit?

M - Asså jag vet inte, mamma är och köper

ett skrov åt mig nu.


HAHAHAAHHAHAHHAAHA ASSÅ MATILDA<3

Nu ska jag byta om och fixa min fina morronfrillz, PUSS


Av Emelie - 8 november 2008 11:34

Igår redovisade vi då det vi hade gjort, det gick väl rätt bra ändå. Ingen stor fail som var väntad men men:D Sen slutade vi halv 12 <333333333

Jag gjorde inte så mycket när jag kom hem, kl 3 for jag och mam på stan och jag köpte en tjocktröja från H&M för 249. Sen for jag och spelade 10 i 4, och sen var det FÖRSTA träningen på 1 och en halv månad kl 5. OJA! Fett dålig kondis, men de är bara att träna :D


På kvällen var jag med Matilda, navve och Jesper :D Vi for på kiosken sen såg vi Sex and the City the Movie, för säkert500gången. Dom for vid halv 12 nån gång, sen såg jag Scrubs och somna efter ett tag :D


Idaaaaaaag ska jag vara med Matilda, vi får se om vi är med nån mer också. Och jag fick nyss veta att Anna har haft sönder mina blåa tights från London. Och hon blir sur om jag LÅNAR kläder av henne, nä hon lånar och har sönder dom. Hej ersättning!!!!  Nu ska jag inte skriva mer, ska äta lunch snart. PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards