ememelie

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Emelie - 1 maj 2009 18:59

Nu är jag hos Linke, han försvann :( Han kanske äter elr nånting :] Snart ska vi iaf fara tror jag :D PZ

Av Emelie - 1 maj 2009 17:56

Svininfluensan har spridit sig till Danmark, jag blir typ rädd ;$

Av Emelie - 1 maj 2009 16:54

 Har pratat med Linus nu och det blir typ marathon ikv, om vi orkar fara dit, ananrs ska vi typ bara softa :* Nu ska jag eat somethang, sen om en timme typ ska jag fara till Linke :D<3 Nu ska jag gå och byta om tror jag, vad ska man ha på sig :$??????????????????????????????????????????????? my big problem just nu, jaja ska gå och jaga nu, PZPZZPZPZPZPZZ!


Jag har...

[x] släktingar
[ ] bror/bröder
[x] syster/systrar
[x] mamma
[x] pappa
[x] någon allvarlig sjukdom(om astma räknas som de?) 
[x] fobier
[ ] kort hår
[x] mellan långt
[ ] långt hår
[/] brunt hår
[/] blont hår
[ ] rött hår
[ ] svart hår
[x] pojkvän
[ ] flickvän
[x] en vän
[x] flera vänner
[x] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[x] kramat grannen
[x] ljugit för min mamma 
[x] varit vaken hela natten
[x] söndrat ett fönster
[x] sovit med kläderna på
[ ] ätit torkade bananer
[x]klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[x] lyssnat på klassisk musik
[x] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[x] ordnat ett disco
[x] städat upp spyor
[ ] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning
[x] varit rädd för spindlar
[x] gillat apor
[x] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] varit hos en läkare
[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[x] druckit mjölk
[ ] använt hängslen
[x] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[x] stigit på fel buss eller tåg(I gbg, rekommenderas inte)
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[ ] varit på min favoritartists konsert
[x] hittat pengar på gatan
[ ] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[x] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[/] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[ ] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[x] hittat på aprilskämt som någon trott på
[x] ätit pizza till frukost
[x] varit i en ambulans
[x] varit i en polisbil
[x] har/haft ett husdjur
[x] sjungit solo
[x] kört moped
[x] somnat i skolan under en lektion
[ ] läst någon annans dagbok i smyg
[x] suttit vid datorn över 10 timmar i sträck
[x] målat en tavla
[ ] smakat på bläckfisk
[ ] glömt en bra väns födelsedag
[x] blivit stucken av en geting
[ ] brutit något
[x] gett pengar till en gatu-spelare
[ ] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[ ] tappat bort en biblioteksbok
[x] lärt mig första hjälpen
[ ] varit med om en trafikolycka
[ ] beställt nånting jag inte har nytta av
[x] varit i Lappland
[x] varit med i tidningen
[x] varit på bio utomlands
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[x] ätit någonting inom senaste timmen
[x] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[x] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året

Av Emelie - 1 maj 2009 15:32

SHIT KOLLA VÄDRET!!!!!!!!!!!!!!!!

Har varit ute och moppat ett tag nu bara för att jag hade fåse nu, absolut INGET att göra :D Har varit på cooop och köpt godde på vägen också, det med för att jag inte hade nåt bättre för mig. NU smsar älskling och det ryktas om marathon ikv(?) Jaja, ska göra annat nu, skriver mer sen PZ!

Av Emelie - 1 maj 2009 13:02

Jag vill fara till stan har jag kommit fram till, ska tanka moppen sen fara in tror jag. Har legat och kollat på The X-effect Marathon, hur kul som helst,elr har, det går fortfarande och ska typ göra det hela dagen så :D Har iaf pratat med Linke och ska nog vara med han ikväll, elr tidigare, vet inte riktigt men ska iaf vara med han :] Men nu ska jag göra nåt åt min lodisoutfit och mitt knoffs mitt på skallen, PZ!


du

Av Emelie - 1 maj 2009 10:53

fyfan så jävla risigt gjort

Av Emelie - 1 maj 2009 10:17

For till Jonte och åt grillat med Linke och han sen kom Gustav, sen kom Signe, sen kom Cicci och Emma, sen kom Viktor och Agge, SEN for vi upp till Elljusspåret uppe på berget och grillade där, det var jättekul men typ hur kallt som helst ;$ Sen for vi till Sunnanåskolan och kollade vilka som var där, det var ganska många och dom grillade också, så vi var där ett tag men det var inte så roligt så vi drog typ dirr, och då for vi till lands och DÄR var det jävligt mke folk, mest fulla :D Men det var kul, så vi var där ett bra tag sen for vi hem till Jonte igen :D Sen var vi där och chillepilla och sen for jag hem rätt sent och de var inte varmt att moppa hem fifan.


IDAG ska jag vara med älskling :* Han lär sova tills typ.... ikv? Näe men länge, han skulle ringa när han vaknade :]<3 Funderar på att fara in en sväng till stan elr nåt idag också typ före lunch, de är ju fan sommar idag :] Jaja längtar iaf tills jag får vara med Linus, DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

I love you!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards