ememelie

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Emelie - 17 maj 2009 17:53

Har varit ute och solat ett bra tag nu, megaskönt! Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag på teater med Matilda, det är dom som går ut 3an på gymnasiet, också blir det att inviga nykjolen också, menjaja, duschen, NU! PZ

Av Emelie - 17 maj 2009 16:56

Igår kom Linke hit, typ när jag nyss hade duschat, vi satt ett tag vid datorn, sen ringde Matilda osv, och sen kom Matilda, Agge, Matte, Korre och Erik hit, vi såg schlager ett tag sen gick vi ut. Typ vid 11 cyklade jag, Linus, Agge och Korre till stan, elr ja Linus skjutsa mig :$ Sen for jag och Linus hem till han, vi såg klart shlager med hans syrra och hennes kille :D Sen kollade vi på film och satt vid datorn ett tag, mys :* Sen sov jag över där, mysitmysit! Vi vaknade typ 12 idag, åt frulle och sen skulle jag gå hem, och han skulle på träning. Det var en kung kväll iaf :*


Idag har jag som inte gjort nåt speciellt, solat och nu ska jag snart lägga mig på gräsmattan på en filt och läsa Tom Sawyer, tufft. Sen ska jag på teater med Matilda tror jag :D Sen vet jag inte vad vi ska göra. Nu sitter jag och lyssnar på Spotify, Green Days nya album, jättebra! Slänger in en låt därifrån! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards