ememelie

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Emelie - 12 maj 2009 19:31

Har duschat och ätit nu iaf, nu ska jag ut med moppen och chilla. Ikväll är det ju Eurovision Song Contest, är det någon som ska se? Jag hatar den stora Eurovisiontävling, det är ingen sångtävling längre, bara länder som röstar mellan varann, men det kommer säkert bli att se den ändå. Ikväll ska jag vara ta det lugnt iaf, kanske börja läsa klassiker, det blir Tom Sawyer av Mark Twain. Känns som ett segt jobb, men alllt för betyg ellr.... Igår var det en månad vkar tills vo slutar skolan, känns helt sjukt skönt. Och imorn har vi kompledigt på eftermiddan, känns också sjukt skönt. Då blir det nog att fara till stan :D Men nu ska jag ut iaf, kanske skriver ett till inlägg om jag hinner ikv, PZ!

Av Emelie - 12 maj 2009 18:55

Japp, har tränat nu, gick inte bra som väntat, AJ säger jag bara, AJ!!!!!!!!!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fara ut med moppen, typ till Coop elr nåt, sen ska jag se Sex and the City the Movie, IGEN. Men kom igen, den är ju faktiskt bra. Jaja, ska försöka äta middag också. Dagens fråga för mig är:


Är det okej att ha så mycket att göra att man inte hinner äta middag?????


NEJ? Det är absolut inte okej!? Jag blir på så sjukt jävla dåligt humör om jag inte äter, och det är ju bara sjukt att jag inte ens hinner äta, jaja. NU ska jag iaf äta nåt och duscha, PZ



Av Emelie - 12 maj 2009 14:53

Nästan besöksrekord igår, keep up the good work!

Av Emelie - 12 maj 2009 14:46

Eftermiddan var iaf kul, 2 lektioner, sista lektionen fick vi ledigt, och det var hemuppgift ist, UNDERBART. Tänkte sola nu, men kolla solen :(  EMO! Om typ 2 timmar har jag träning, känner inte peppen, har så jävla ont... Jaja, får väl ta det lugnt och hoppas att det inte blir värre :D Sen ikväll ska jag fara ut och moppa, hyra en film och äta nåt gott, så det blir brabra :D


Nu ska jag nöta Spotify och chilla och äta macka :] PZ!

Av Emelie - 12 maj 2009 10:35

Nu är jag hemma, vi har hål i i timme och en kvart, alltså till 10 över 11 då vi har gympa och vi har dans... Jaja, kan bli intressant. Sen har vi engelska och so tror jag? Och lunch såklart, sen har jag träning ikväll också, är redan död och har träningsvärk, så en posetiv sak är ju att det inte kan bli värre :D Jaja, whinemode-0ff. Nu ska jag göra mig klar, sen dra mig tillbaks till skolan,PZ y'all

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards