ememelie

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Emelie - 21 maj 2009 19:02

Japp, det är sant, vår dator har kraschat pga av fullt diskminne, yiippie, har ingenting, bara mammas dator som jag lånar. Så nu har jag ingen dator (U)


Igår var det disco, det sög typ, men Linke, Agge och Erik kom i slutet, och då funkade det iaf ;) Sen baila Erki3 med moppen efter och Linus och han moppa hem, sen kom Linus till mig, vi såg film och sen sov han över här :D MYSIT :D Typ 20 i 10 väckte madre oss och sa att vi skulle dra om 20 min till Piteå, så vi fixade oss och drog iväg. Vi har gått på stan, varit i Sundet och ätit hos mormor! Det var kung med Linus :* Vi kom hem för ett tag sen, och nu har jag varit på Hemmakväll där det var fullt med folk, men fick mig iaf en film :D Ikväll blir det nog folk, iaf Matilda :D Ska städa också, för göra det fortofrt, och nu har jag en wonderbaum i rummet, har velat ha en jättelänge och jag fick en av Linus :] Aja, det var bra idag iaf. Ni får räkna med daali uppdatering för att jag inte har nån datorn men ja, skriver mer sen kanske, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards