ememelie

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Emelie - 5 maj 2009 16:23

50 FRÅGOR OM DIG OCH DIN POJKVÄN

1. Du är tillsammans med? - Linus Lundmark

2. Och varför det? - Han är bäst i världen

3. Har han fått något smeknamn av dig? - simba?

4. När blev ni tillsammans? - 4 mars 2009

5. Hur täffades ni? - Genom kompisar typ


6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Jaaaaao

7. Hur gammal är han? - Han fyllde 15 12e april, inte världens

mest lyckade födelsedag men.

8. Älskar du honom - Mer än allt

9. Har du slagit honom? - Int seriöst :]

10. Har du roligt med honom? -  Alltid!

11. Har ni sex? - Nu? nej

12. Skulle du kunnna bo med honom? - Ja klart

13. Beskriv honom med två ord? - Det går inte beskriva med två ord

14. Vet du någonting om honom? - Jag antar det?

15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Japp

16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Länge hoppas jag


17. Får han dig att skratta? - Hela tiden

18. Säg ETT ord för hur du känner för honom? - löööve :]

19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Haha typ massa?? :]

20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Varje gång


21. Vad har han för ögonfärg? - Jättefint bruna :]

22. Vad är det finaste du fått av honom? - Love and happiness

23. Har ni samma humor? - Haha ja :D


24. Planerar ni framtiden ihop? - aooooo :D

25. Skulle han bli en bra pappa? - KUNG :D

26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - fika och grilla :]

27. Vad gör han när han inte är med dig? - haha, dator :] träna, kompisar osv :D

28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - nja?va

29. Har ni bråkat någon gång? - Nej typ aldrig

30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Uppehåll? Vi var tsms i 1 år och typ 10 dar förra gången, sen om man ska kalla det uppehåll vet jag inte, det var i 6 mån isf.

31. Skulle du kunna vara otrogen? - Aldrig i livet

32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  Den här gången, typ 4 dar :$


33. Har ni samma åsikter om saker? - Ja typ :D

34. Vem håller i fjärrkontrollen? - Den som tar den

35. Går ni ut ofta? - njasis

36. Har ni samma musiksmak? - Såå de funkar :D

37. Är hans familj trevlig? - Ja jätte :D


38. Är han romantisk? - ja klart :$

39. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Jajamen

40. Har han någon fobi? - Javet inte, han har inte sagt nåt iaf:]


41. Gillar han sport? - Jajamen!

42. Är han en djurvän? - Efter vad jag har hört i helgen vet jag inte..... :$

Men jo, de är han :*

43. Kan han sjunga? - Haha, ja vilken stjärna :]

44. Spelar han något instrument?
 - Inte nu, han kan typ piano osv :$

45. Kan han laga mat? - En stjärna där med ;)

46. Är han konstnärligt begåvad? - Ska man kalla de så?

47. Är han envis? -  rätt så :]

48. Tycker han om att resa? - Tror jag väl?

49. Vad gjorde han som fick dig att skratta sist? - haha han sa väl nåt roligt antar jag? :]

50. Vad var de sista han sa till dig när ni träffades sist? - Hejdå, jag älskar dig


Av Emelie - 5 maj 2009 16:09

Idag har det varit en seg dag, och den slutade segt också. Med utvecklingssamtal. Nu kan vi iaf konstatera en sak, jag SUGER! Jag kommer aldrig komma nånstans i livet elr nånting. Ljuvligt. Men om ca 30 min ska jag fara på träning och då kommer allt kännas mycket bättre :D Iaf tills jag kommer hem igen då jag måste plugga. Plugga engelska, svenska, och NO. Bra jobbat Emelie, du kommer dö medans du läser läxor. Jag är doomed!


Igår var jag med Linus, vi träffades på Stigs och jag hade blivit skickad dit av min madre för att köpa nåt fika som jag och Linus skulel få och alla andra i min family också. Så jag köpte det, sen for jag och Linus hem till mig och fikade, sen visste vi inte vad vi skulel göra så vi bestämde oss för att vi skulle grilla :D Det var jättemysigt iaf :]<3 Hade en sjukt bra kväll :*


Men nu ska jag byta om till träningen iaf, I'm gonna wear my new outfit som vi fick igår. Alltså en mjukisdress typ, som alla i laget fick. Med sponsormärken osv, gr8 :D Och nu kom jag på att jag måste tanka moppen också.... ånej. Jaja, hinner absolut inte skriva mer nu, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards