ememelie

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Emelie - 25 maj 2009 22:26

Hade uteridning, vi var ute på hoppbanan. Det gick typ sämst :D Sen for jag hem och duschade och gjorde mig klar, sen for jag och kollade på Linus träning med Matilda och Erik :D Sen stod vi och prata ett tag, sen for jag och Linus hem till mig, vi pluggade och åt tårta :] Sen gick vi ut till lekparken och sen for han hem. Haha naw jag saknar dig hela tiden :(<3

Nästa gång tror jag det blir torsdag att vara med han, blir toppen :D Och på Fredag är det sista aphuset, nån som ska dit? :D Får se om jag pallrar mig dit :D På lördag äre ju feeerre jaja, får se iaf. Nu ska jag se klart Project Runway <3 Och bara softa, sen ska jag sussa sött. PZ!

Av Emelie - 25 maj 2009 16:25

Today is gonna be the day that I will throw it back to you


It hurt's more then you will ever know, can't take it


Ingrid ringde och sa att jag kom in, KÄNNS GR8! Nu ska jag fara på ridning, hoppas vi har hoppning :D Sen ville jag vara med Linus, men dom har tydligen ändrat träningstider, så dom har ute idag på B-Plan typ vid 7 elr nåt, inte kul... Funderar på att fara dit och kolla efter ridningen om jag orkar, men de kanske inte blir så kul för dom så :D Annars blir det bara chilla. Men nu ska jag byta om och göra mig klar, skriver mer sen tror jag, PZ!

Av Emelie - 25 maj 2009 15:41

JAG KOM IN I SSB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards