ememelie

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Emelie - 3 maj 2009 20:11

bloggagratis har dampat idag så har som inte skrivit så mycke. Sov hos Linus inatt, det var jättekul och mysit :) Vi såg film, spela, prata osvosv, du är bäst älskling :* <3 När vi vaknade idag så var det hur bra väder som helst, så vi låg ute och sola på sturren, sen kom Korre och joina också. Vi fikade brownies och stekte, sen drog jag hem.


Nu har jag varit och kollat på Linkes match, dom vann med 4-1? Tror jag att det var, dom var jätteduktiga :D Stod ett tag med Dajmen, Matte och Simon men dom drog sen :) Efter matchen prata jag med Linus, Agge och Korre, sen drog dom hem och jag for till Hemmakväll och hyrde film. 3 st feel-good-filmer blir det att se ikv och förhoppningsvis bli på bra humör. Innan det ska jag se Wipeout, och det har redan varit i 14 min, OH MY GOD! Nu blir det rushen till tvn! PZ

jaa

Av Emelie - 3 maj 2009 16:54

Tycker att det här var väldigt lustigt, min humor är på topp idag.......





Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards