ememelie

Alla inlägg under december 2008

Av Emelie - 24 december 2008 20:41

Innehåller bla: jordnötsolja, rosenvatten, honung, färskt svärdsliljeextrakt osv. Asså det är helt sjuuukt så bra den är! Snälla Lush kom till Skell?

Av Emelie - 24 december 2008 19:42

Beautychristmas!


Helt sjuukt underbara julklappar!

Lägger in bilder sen på dom!

AAAAAAAAAAAAAAAAA<3

Av Emelie - 24 december 2008 14:16

Ja, då var det jul då :D God jul!

Var på stallet hela morronen och red, det var jättehärligt att de hann gå en bra bit av dagen till det så man slipper vänta :) Vi for hem vid 12, duschade och sen åt vi gröt :) Nu har jag torkat håret och gjort en frisyr, sminka mig och tagit på mig en klänning, kolla vad duktigt! Det är typ 45 min kvar till Kalle Anka börjar och sen äre julklappar! Peppa järnet ;) Efter det ska vi bara ta det lugnt, sen blir det middag senare ikväll med allt annat götttt :D


Igårkväll såg jag Ciao Bella, den var lite udda, men rätt bra :D Finns mke bättre då förstås men det handlar ju om Gothia och jag kände peppen, oja!


Nu sitter jag iaf här och fryser och jag såg att paadre bar in emassa ved så det blir en brasa, skulle ju inte sitta fel, men nu ska jag vara lite social med my family och äta tryfflar och skumtomtar, aaah<3

Hoppas alla får en jättebra julafton, pz!

Av Emelie - 23 december 2008 21:58


Såg nyss Just Like Heaven, den var jättebra, lite förvirrande i början men man kom lätt in i handlingen sen och den var faktiskt riktigt bra, ändå inte som en vanlig romantisk film, den var rätt tragisk också. Men hursom helst, den kan man lätt se! Här är en låt från filmen som jag speciellt fastande för, nu ska jag se Ciao Bella också!

Av Emelie - 23 december 2008 15:21

Imorn äre julafton, har ingen julstämning alls typ. Men vi får väl se om den kommer imorn då ;) Ska vara på stall1 kl 8 imorron (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), så jag måste typ gå och lägga mig nu om jag ska orka. Kul! Men idag gick de iaf jättebra, Svarta var bäst :) Ikväll ska jag se Ciao Bella tror jag, funderar på att cykla iväg till Coop och ladda upp me lite saker eftersom allt typ kommer att vara stängt under jul, så cutt! Men annars ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen :D Sooo looooong peps!

Av Emelie - 22 december 2008 16:06

You can't live life without taking a risk

I  live life with them, they turn me into a worrying kind

 You see me rollin'


Vem är du? Emelie Sofia Danielsson

Ögonfärg: Gröna

Längd: 172cm

Du bor: Skellefteå

Mentalitet: Olika

Civilstatus: Freeedooom

Kroppsdel du tycker bäst om: Händer


Jag sover: Mycke och länge

Djur jag är lik: https://medlem.svt.se/content/1/c6/37/55/44/Chimp_stor_TorstenBlackwood.JPG

Tror du på något? Mig själv

Vad vill du att Gud ska säga när du står vid porten? Jag vill inte till nån jävla port!

Djur du har haft/har: Guldfisk, hamster och hund

Djur du vill ha: Mer hund

Du kommer från: Skellefteå(...)

Stor släkt? Inte speciellt, normalt

Vilken kändis har du hört flest gånger att du liknar? Jag har ingen aning
 
Vilka fritidsaktiviteter har du sysslat med? Dans, friidrott, kör, ridning, musik osv.

Hur många världsdelar har du varit i? Europa


Vad gjorde du förra sommaren: Var med Stina, Sandra, Matilda och Sara för det mesta och både bra och dåliga saker hände, men vi hade kul hela tiden :)

Har du haft/fortfarande har tandställning? Har haft, taaack för att den är borta

Jag har mvg i något ämne: Har inga nu

Jag har ig i något ämne: Nej

Gillar: Inte så mycket

Ogillar: Hur mycket som helst

Detta ville jag bli som liten: Tandläkare

Detta vill jag bli idag: Jag vet inte riktigt.

Har du en blogg? http://ememelie.bloggagratis.se/

Hur länge har du bloggat? Februari 2008


Hur många vänner/övervakare har du på bilddagboken? Har inte bdb


Livet är: Kort och man ska hinna så mycket som möjligt

Av Emelie - 22 december 2008 15:02

Jag har ju Telia då, och det har laggat som fan och nu började de försvinna pengar igår fast jag har gratis sms och nu ringde jag till Kundtjänst och jag fick gratis sms av dom, jag älskar er ni är mina hjältar!


Jag har gjort illa foten, så den är typ meegasvullen och jag kan typ inte gå så livet leker inte direkt. Ikv ska jag vila den och jag ska baka chocolate cupcakes, de tar ett bra tag men de är fan värt det! Har 3 filmer hemma som jag inte har sett helt, Ciao Bella, Miss secret Agent 2 och Just like Heaven. Jag ska se en av dom iaf, för jag ska upp tidigt imorn, är inte överdrivet peppad på de, men de kommer bli rånice me julkurs. Fast min fot kommer nog inte överleva det, fan va ont! Men aldrig i livet att jag ska missa kursen, aja, nu ska jag göra nåt annat, tjing!  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards