ememelie

Alla inlägg under december 2008

Av Emelie - 20 december 2008 23:01

Från Love Actually

Av Emelie - 20 december 2008 21:00

Jag tycker att liveversionen var bättre än studioversionen, vad tycker ni?

Av Emelie - 20 december 2008 19:04

HAHAHAHAHAA jag ramlar av stolen av skratt när jag ser sånt här alltså! ;)

4:35

Det är ju bara för kul ;)

YEA

Av Emelie - 19 december 2008 23:15

Av Emelie - 19 december 2008 23:07

IMORN ÄR DET FUTSAL-DM I UMEÅ MOT UMEDALEN OCH VI SKA VINNAVINNAVINNAVINNA!


Vi far kl 10.00 imorn från Kansliet åker dit med Sandra :D:D:D<3

Matchen börjar 13.00 och är 2x20 min och jag är överöveröverpeppad, helvete vi ska vinna!
Av Emelie - 19 december 2008 19:22
Av Emelie - 19 december 2008 19:08

( ) Du tar foundation på läpparna
( ) Du använder läppglans.
( ) Du tar flera lager puder på dig
(x) Du använder mascara
( ) Har snusat
( ) Du använder ögonskugga som har färgen guld.
(x) Du är blond.
(x) Du brukar ofta säga hon bah/han bah
( ) Du är full minst 3 ggr i månaden
( ) Du är medlem på bilddagboken
( ) Du använder mkt rosa
( ) Du är medlem på lunarstorm
( ) Du har en rosa mobil
( ) Du posar ofta på dina bilder.
( ) Du brukar skolka från gympan
( ) Du gillar bebisremixade låtar/techno
(/) Du brukar ofta kramas med dina kompisar när du träffar dem
( ) Du har mer än 3 par string
( ) Du brukar byta ut är mot e eller ä
( ) Du brukar säga usch till äckliga saker
(xxxxxx) Du skickar ofta sms.
(x) Andra har kallat dig för fjortis
(x) Du brukar säga håll käften!
(/) Du brukar shoppa på H&M Lindex m.m(H&M!)
( ) Du älskar söta trosor
( x ) Du älskar örhängen
( ) Du brukar skrika emo!
(x) Msn är jättebra.

Antal poäng 9

0-8 Inte Fjortis
8-12 Lite Fjortis
12-29 Fjortiszonen

Av Emelie - 19 december 2008 18:46

Igår var det julshowen då, det var rätt kul men aa :D Jag kom dit kvart i 6 och for hem typ halv 11. Så det var rålänge och det var både 9ornas show och lärarshowen. Det hände emassa saker och lärarna gjorde en imitation av videon där uppe, typ de fulaste jag har sett ;) Efter det for jag och Matilda till mig och hon sov här, vi såg Hell Kitchen-finalen och åt chips och käka Dellibollar. Sen satt jag vid datorn ett tag och hon somnade :D Så jag gick och la mig också då.


Vi vaknade typ 12 idag, sen åt vi plättar, kolla på dåliga serier på TV och gick ut med Mio. Sen kom Matildas madre och hämtade henne och jag , Anna och Linn for på stan och kollade på lite grejer och jag köpte julklappar. Ikv, haha jaadu har jag inget att göra tror jag :) Skulle egentligen och kolla på en match med Matilda och Emelie men den vart inställd, så jag vet inte vad jag ska göra, är fett trött så ja. Nu ska jag göra nåt annat, puss!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards