ememelie

Alla inlägg under december 2008

Av Emelie - 7 december 2008 19:54

Jävlar nu äre rosa design alltså, inge svart på ett bra tag nu!

Av Emelie - 7 december 2008 19:20

Jag har varit en snäll flicka, typ. Så tomten snälla!


  •  CanCan - Paris Hilton eller Wild - Mexx
  •  Plattång
  •  Pengar - Jag är i fettttt stooort behov av pengar!
  •  LAPTOP, snällasnällasnälla
  •  SATC-box

 Och sen säger man aldrig nej till en HankyPanky-box!


17 dagar kvar till Julafton, den 24 december. Men sen äre ju så att jag fyller den 24 januari = moppekörkort och byxmyndig hellyeah. Och nyårs, de ska bli fetnice de me, vi får väl se vad som hittas på, har inte börjat fundera riktigt än. Nu ska jag iaf fortsätta min mysdag, har legat i sängen tills efter 3, varit på träning från 5-6 och nu ska jag baka en kladdkaka duscha och kolla på min kära låda, även kallad tvn. PUSS

ja

Av Emelie - 7 december 2008 18:37


A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.

I dont wanna waste the weekend
If you dont love me, pretend a few more hours, then its time to go
As my train rolls down the east coast I wonder how you keep warm
Its too late to cry
To broken to move on
And still i cant let you be
Most nights i hardly sleep
Don't take what you dont need from me

Its just a drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.

Misplaced trust and old friends
Never counting regrets
But a grace of god i do not rest at all
In new England as the leaves change
The last excuse ill claim, i was a boy who loved a women like a little girl
And still i cant let you be
Most nights i hardly sleep
Dont take what you dont need from me

Its just a drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my,

Heaven doesnt seem far away anymore no no
Heaven doesnt seem far away
Heaven doesnt seem far away anymore no no
Heaven doesnt seem far away

A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.

You
are my heaven

Av Emelie - 7 december 2008 14:22

Klev nyss upp från sängen, har inte pallat vara uppe var sjukt trött. Har legat och kollat på reprisen av Idol, heja Kevin! Robin åkte ju ut, han var duktig men både Kevin och Alice förtjänar en plats i Globen, ingen tvekan.

 Sen såg jag Ugly Betty, jag säger bara: New York. Skulle göra vad som helst för att få åka dit, så sjukt underbart. Där är verkligen INGET omöjligt. Till skillnad från denna lilla tragiska håla.


Sitter och kollar på bilder från Tibro hos Sandra i somras, fan vad jag saknar dig! Liseberg, gå vilse i Gbg, Skara asså feeeen va gött, saknar dig 7kt mycke<3


Nu ska jag iaf gå och lägga mig igen, håller på att frysa ihjäl. Puss!

Av Emelie - 6 december 2008 23:12

People say I have bad attitude, I say fuck'em!


Har jag nåt i ögat? Nej så mke bryr jag mig, pinsamma!


 Välj dina vänner noggrant. Alla säger hellre många ytliga vänner än få nära. Hell no, nära vänner, trust! Har i stort sett valt nu vilka de är som gäller. Aldrig att man släpper in äcklen i sitt liv igen, I say go fuck yourself! U don't mean a thing suck3r, u r so jealous, jag spyr på dig.

 Så patetisk, du är helt kissad.

Pzzzz @oout


Av Emelie - 6 december 2008 18:43

Har inte skrivit på länge nu, har försökt att vara lite mer aktiv på Klagomuren så jag inte blir petad därifrån. Ajabaja


Igår var jag på hockey på kvällen. Jag och Matilda for dit, kollade på den och där träffade vi bl.a Emelie Karlsson som de var jättelänge sen jag träffade, miss u :) Vi var nere när det var totalt mörkt i kombihallen efter också och sprang runt där, sen GICK jag och Matilda hem till mig. Ja du hörde rätt, det var kallt och långt och de tog megalång tid. När vi kom hit var kl halv 12 typ, sen åt vi mackor och chips och såg film. Matilda somnade typ dirr, så jag stängde av och sov jag med.


När vi vaknade gjorde vi ischoklad som jag skulle sälja idag på julmarknaden utanför Blomsterslottet. Och jag sålde där mellan 2 och 3, det var iskallt och jag stod där med Orapin, Emilia och Orapins bf Kevin :) Sen for vi till Coop och jag köpte godis, yea! Ikv blire friends iaf, och imorn träning :D


Ska bara skriva hur fett mke jag skäms över att vara 14åring, den här åldersgruppen är spårad och äcklig och alla LEVER på rykten och skitsnack och ni är så patetiska så jag skrattar tills jag skiter ner mig, död åt oss, tack och hej! 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards