ememelie

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Emelie - 14 juli 2010 23:52

Några bilder från Åbyn ikväll, det var hur härligt som helst! Vädret var sjukt bra och det var så grymt fint! Vi grillade kött och fiskade, kan säga att firren här nere var min fångst. Nu ligger jag och ser Sex and the City, världens bästa serie. Jag är geek.


Imorgon jobbar jag på eftermiddagen, och det skulle typ vara bra väder också, jag tycker synd om mig själv.


Nu ska jag äta en macka för jag blev grymt sugen på det.

          

Av Emelie - 14 juli 2010 14:18

Jobbade från 9-12 idag, mådde jätteilla därborta, men jag lever iallafall. Nu har jag varit en sväng på stan och köpt en jättesnygg bikini, den är typ... turkos kanske det heter? Bild kanske kommer sen om jag orkar lägga in.


Ikväll kanske vi ska till Svartröjnoret, grilla och fiska och sånt där, beror på om jag mår bättre. Har inte så mycket mer att säga just nu, så ha en bra dag!

Av Emelie - 14 juli 2010 01:31

Rebecka kom hit vid 8, vi hade visste inte riktigt vad vi skulle hitta på. Men vi gick till Ica, köpte glass och godis och efter det gick vi ner till bryggan och pratade och sen kom Erik och joinade oss. Det blev jättekallt så vi alla gick hem till mig, chillade och lyssnade på musik. Sen drog Erik och jag och Rebecka lärde oss en dans som avslutning på kvällen, grymt kul!


Imorgon jobbar jag och peppen existerar inte. Jag ser någon konstig film på tv och är rätt trött. Hoppas det är bra väder så man kan steka imorgon, vill bli brun!


Nu ska jag se lite tv sen sussa och drömma om min prins. Du får mig att må som bäst!


  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards