ememelie

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Emelie - 5 juli 2010 18:22

Haha, hade typ nästan glömt bort att vi hade tagit spexfoto!

Sitter hemma nu, ensam i mitt ljuvliga rum och min familj har farit till Svartröjnoret, får bli en annan gång för mig. Ikväll får vi se vad kvällen har att bjuda på!  

Av Emelie - 5 juli 2010 12:22

Om en månad blir detta verkligen av, det kan jag lova!!




Av Emelie - 5 juli 2010 00:17


Har varit med Linus idag, vi har varit ute, myst massor, spelat något spel som Linus var otroligt insatt i och varit och badat i Falket. Skjutsade nyss hem honom, han ska upp och jobba imorgon på morgonen. Är på toppen humör, hur underbar är han inte? Går inte beskriva. Jag älskar dig!


Nu sitter jag och ser på någon dålig serie på tv och äter en macka. Imorgon jobbar jag på eftermiddagen, har inte skrivit så mycket om mitt jobb egentligen men jag säljer iallafall jordgubbar. Kan passa på att ranka de värsta kunderna:


1. Sura tanten

Priset är för högt, det är inte ortens jordgubbar, priset är för högt och dom ser lite dåliga ut. Snälla tant, ingen tvingar dig att köpa jordgubbar, så skona oss från dina klagomål och låt oss slippa se när du gräver runt i varje jordgubbslåda, amen.


2. Gamla Gubben

Nej det är inte kul att stå och lyssna på pensioskämt och det är heller inte kul med snuskkommentarer, sånt vill man inte höra.


3. Prisjägaren

Bryr jag mig om det är billigare på Ica Torget eller Maxi? Tycker ni det är dyrt så behöver ni faktiskt inte köpa, då kan du fara till Maxi och köpa dina billiga jordgubbar, det stör inte mig.


Nu ska jag sova, godnatt.


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards