ememelie

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Emelie - 6 juli 2010 22:02

Nu har jag tagit mig hem, hela vägen från Ica Kvantum! Tiden gick ganska fort eftersom det var så mycket folk. Linus, Viktor, Kim och Kostas var på Ica så fick träffa dem också! Nu sitter jag spikad framför The Hills igen, har alltid tyckt att det har varit dåligt, men nu tycker jag tydligen att det är bra, se där vad saker kan förändras!


Jag är verkligen jättetrött, har varit uppe till minst 3 varje dag på sommarlovet typ, inget skämt. Imorgon är jag ledig, så då blir det Boviken på dagen sen på kvällen får vi se helt enkelt!


Bilder från igår som Rebecka har tagit!

  

Av Emelie - 6 juli 2010 14:50

Har sovit ut idag, varit ute med Mio en sväng vid älven i det härliga vädret. Nu är vädret inte lika roligt längre, så nu ligger jag i sängen och ser The Hills, börjar jobba kl 5. Ikväll får vi besök av några som vi känner från Haparanda, hoppas jag hinner träffa dom efter jobbet. Det har inte hänt så mycket idag så har inte så mycket att skriva just nu egentligen, så jag får skriva mer sen.





Gör mitt bästa.

Av Emelie - 6 juli 2010 01:37

Kan ej klaga på vädret i Sirmione iallafall, verkar vara riktigt nice! Och det ska vara ännu bättre i slutet av juli-början av augusti! Nu ligger jag och ser på tv och ska snart sova, har sovmorgon imorn och det känns alldeles för bra.

  

Av Emelie - 6 juli 2010 00:22

Har varit i Medle ikväll, badat, spelat volleyboll och haft trevligt med trevligt folk. Ett antal myggbett senare är jag hemma och ska strax fara ut igen för att tanka och köpa något ätbart, undra om Anna vill följa? Vi får se.


Imorgon jobbar jag iallafall kväll och på onsdag ser det ut att bli Boviken med världens bästa Rebecka! Hoppas vädret ska vara bra. Nu ska jag skynda mig lite känner jag.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards