ememelie

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Emelie - 9 juli 2010 02:55

FINT! Mika tog bilden.


Vi har varit och sett Teddybears och det var GRYMT, vilken stämning det var! Även fast jag fick oroa mig om nån hade slängt in något i mitt rum genom fönstret eftersom pojkarna lämnade det vidöppet, efter några arga sms från moder min så var problemet löst och kvällen kunde fortsätta. Vi gick och träffade mer folk på karusellområdet och kvällen slutade på bryggan med Linus, Rebecka och Viktor, plus några killar som gjorde oss sällskap efter att ha druckit kanske lite för mycket. Dom badade och hoppade från bron, och Linus och Viktor ville inte vara sämre, så det slutade med att dom badade också.


Nu har jag tagit mig hem och ligger i min underbara säng, min käraste ägodel. Även fast det har varit bra ikväll är det ändå nåt som känns konstigt/dåligt, så mitt humör är inte det bästa och sen är jag väldigt trött, så det känns inte som en bra kombo. Det plus lite annat gjorde min kväll mindre rolig, men på lördag, woho!


Imoron jobbar jag eftermiddag, så jag får se vad kvällen har att bjuda på. Åh, förstår inte hur jag ens fick ihop ett normalt inlägg när jag är på dåligt humör, ska nog sova nu. Godnatt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards