ememelie

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Emelie - 4 juli 2010 13:54

Trästocks 09


IMORGON är det en månad kvar tills jag far till Italien. Jag längtar efter att bli brun, det är mitt enda mål med resan. Haha, okej kanske inte, men det ska bli riktigt härligt att inte vara blek. Taggat med sol!


Är det bara jag eller är det jättevarmt HELA tiden? Det är varmare ute än inne, och det är varmt inne också. Min fläkt står på dygnet runt och fönstret är alltid öppet. Nu är det ju bara solen som saknas, det är grått och hur varmt som helst men man kan inte sola.


Nu ska jag snart duscha sen ska jag vara med Linus hela dagen ungefär, blir jättebra. Ska försöka vara lite duktig och ta bilder vilket det känns som att jag aldrig gör, men nu ska ni få se! Skriver mer senare.

Av Emelie - 4 juli 2010 02:40

Ikväll har jag varit med tjejerna, vi var och badade i Falket, pratade massor och sen for vi till mig och såg The Grudge 2 som gick på tv, riktigt trevlig kväll! Nu har jag tänkt sova, imorgon ska jag vara med Linus, vi har 16 månader och det känns hur bra som helst, Linus är världens bästa, är så glad att jag har dig!

 

Världsbäst!

 

Fridas bilder

                

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards