ememelie

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Emelie - 19 juli 2010 09:08

Säger hela tiden att jag ska lägga in bilder, men det blir aldrig av, fattar inte varför? Nu hinner jag då inte göra det, ska till Storforsen med min familj och bo på hotell en natt, liten utflykt sådär. Vi kommer hem imorgon någon gång, vet inte riktigt när, men skulle tippa på kvällen eller lite tidigare.


Igår var jag med Linus på eftermiddagen! Vi for förbi Ica och köpte lite smått och gott, sen for vi hem till Linus pappa där vi chillade ute i solen för det mesta, gjorde chokladpudding och pratade om allt möjligt. Senare på kvällen var jag med Linus, Viktor, Frida och Erik. Vi åt glass vid älven, några badade, sen blev det poker hos Viktor!


Nu måste jag skynda mig och packa, det är PANIC! Så alla får ha en bra dag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards