ememelie

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Emelie - 2 juli 2010 14:58

Brukar inte skriva om hiss och diss så ofta, men jag köpte Hawaiian' Tropic Tanning Oil för någon vecka sedan och har prövat den nu. Sjukt bra var den, kan rekommendera den. Det är olja och solskydd i ett, dock inte så mycket skydd, men det är ju Svenneland, så det behövs väl inte, haha!


Nu funderar jag på att springa iväg en sväng på stan och kolla runt litegrann, inte för att jag har så mycket pengar att spendera, jag längtar efter lönen! Ha en skön dag!  

Av Emelie - 2 juli 2010 13:15

Har jobbat sen 9 och kom just hem, nu ska jag äta lunch för jag är hungrig som ett djur. Ska sätta mig på balkongen och sola strax, sen iväg en sväng på stan och ikväll ska vi fira Rebecka! Kommer bli jättekul.

Nu ska jag inte fastna framför datorn och slösa tid när det är bra väder, ha en bra dag!

Av Emelie - 2 juli 2010 01:26

Och just ja, det glömde jag säga, ska till Italien 5e augusti! Sirmione för att vara exakt, en stad som ligger ute på en udde i Gardasjön. Då tänker jag bli brun, VÄLDIGT brun. Ska även på Gardaland som är Italiens bästa nöjespark, typ? Och gå där med Anna och hennes italienska vänner som hon träffade i London, blir nog kul det där;)

  



Av Emelie - 2 juli 2010 01:08

Kom just hem från världens finaste Linus! For dit vid typ... halv 11, då fick jag tårta när jag kom fram till honom för Emma fyller år, grattis! Eftersom både jag och Linus skulle upp och jobba imorgon så vi hann inte vara med varandra så länge. Men på söndag har vi 16 månader och då ska vi hinna göra massor har jag tänkt, bl.a picknick! Längtar redan.


Nu ligger jag i sängen och ser på How I met your mother, ska upp om 7 timmar och jobba. Godnatt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards