ememelie

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Emelie - 7 juli 2010 18:29

Ikväll blir det Stadsfesten Rebecka, Anna och Frida som det ser ut nu, blir nog jättekul! Måste skynda mig och göra mig klar, ska försöka ta lite bilder ikväll!  

Av Emelie - 7 juli 2010 16:21

Nu är jag hemma från Boviken! Eller ja, kom hem för ett tag sen. Har hunnit äta och sitta ute ett tag på balkongen också. Det blev inget bad därborta, bara sola men det är helt rätt, kändes bara kallt att bada.


Stadsfesten har dragit igång och man kan väl nästan säga att det är det enda som händer i Skellefteå, typ. Så det blir förmodligen att hänga där de närmsta dagarna. Ja, det här var väl bara en lägesrapport, skriver när jag har något roligare att berätta.

Av Emelie - 7 juli 2010 12:47

Hade tänkt att fara till Boviken idag vid 11, men då såg vädret riktigt illa ut, dvs att det regnade, grå himmel och kallt. Men nu, solen skiner och himlen är blå, så nu är vi på gång igen! Om en halvtimme ungefär drar jag och Rebecka till Boviken och steker, blir nog super! Har nyss varit ute en sväng med min hyperhund som tycker det är alldeles för spännande med karuseller och massor av människor som håller skrikande barn i händerna, varför känner jag ingen pepp på karuseller? Kanske för att det är dyrt som helvete och att jag just insett att dom faktiskt sätter upp karusellerna på ungefär 1 dag, säkerheten måste ju vara förträfflig. NU har jag tänkt skynda mig, ha en härlig dag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards