ememelie

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Emelie - 12 juli 2010 15:25

Vädret är OLAGLIGT bra. Känns som utomlands, helt sinnessjukt. Har varit vid Manhemskajen hela eftermiddagen med mamma och Mio, lite brun lär man ju ha blivit.


Nu ska jag följa med mamma en sväng på stan, bl.a H&M för att leta en eftertraktad skjorta som jag ej hann köpa medans den fanns, pratade med en som jobbade där och hon sa att det kan hända att dom får in mer av dom, så nu ska jag på jakt.


Jag och Linus ska göra pizza hos mig ikväll och äta middag tillsammans, sen bada och äta jordgubbar och ja, det kommer bli jättekul. Men nu måste jag skynda mig iväg, svettas som en tjockis på ett spinningpass!

Av Emelie - 12 juli 2010 01:05

Ikväll har jag varit med Ida och Anna. Vi var och badade och det var 24 grader i vattnet. Efter det gick vi hem till Ida, poppade popcorn och satt och pratade. Jättetrevlig kväll iallafall, ni är riktigt bra!


Nu ligger jag i sängen och kollar på tv och jag är jättepigg. Imorgon ska jag och bada med Linus, sen äta middag tillsammans och allt, hinna med att göra massor med roliga saker helt enkelt och det kommer nog bli en riktigt bra dag känner jag på mig. Så ska försöka att inte sova bort hela dagen, utan hinna göra så mycket som möjligt!


Jag känner mig helt brain-dead och borde egentligen sova, även fast jag är pigg. Var uppe till 7 igår, så jag behöver nog all sömn jag kan få. Så godnatt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards