ememelie

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Emelie - 1 juni 2010 23:42

Okej jag är så förbannat trött och slut att jag inte ens vet vad jag heter längre. Från 6 ikväll ungefär har jag bara skiftat mellan arg/ledsen/damp/otålig och sär. Sen minsta lilla motgång blir ett bombnedslag så har något blivit sagt eller gjort av mig till någon så ta det inte så hårt som det var, kanske man ska säga.


Nu har jag tänkt sova, har sovmorgon imorgon och det kunde inte vara mer passande. Vill sova, LÄNGE och föralltid. Vad finns det mer att säga just nu? Saknar redan Linus. Godnatt!

Av Emelie - 1 juni 2010 20:55

Har fixat med bilderna sen igår, och satan vad lång tid det tog! Nu är några iallafall klara och de flesta finns på Facebook, kommer dock lägga in bilder här med. Nu ska jag ta det lugnt ett tag framför tvn, det var planen iallafall!


Lånar ni bilder, länka!

                              

Av Emelie - 1 juni 2010 17:54

Fick igen franska nationella idag, SÅ JÄVLA BRA DET RESULTATET KÄNDES. Nu känns det som att allt börjar bli lite lättre när det gäller skolan.


Eftermiddagen har spenderats på möbelaffärer och i lägenheten. Dom har börjat tapetsera nu, eller spackla iallafall. Taket är målat och nu börjar faktiskt allt ta form. Det pirrar seriöst i magen när jag går in i lägenheten. Men nu när jag tänker efter, vet inte hur det kommer kännas att flytta från huset när det väl händer. Nu är det mindre än en månad kvar, inte länge!


Ikväll ska jag bara vila. Vill få bort den här förkylningen så fort som möjligt, hatar att vara sjuk. Hade velat vara med Linus som far iväg på klassresa imorgon, men hann träffa honom idag så det var då tur.


Nu ska jag lägga in bilder från gårkvällen, ska bli spännande och se hur dom blev.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards