ememelie

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Emelie - 15 juni 2010 23:21

Okej, frågan är om det ens är värt att skriva om jordskalvet när hela Skellefteås befolkning redan har gjort det. Hur som helst, det var ett jordskalv och hela huset skakade, trodde seriöst att taket skulle rasa. Men nu är faran över och vi alla lever och är glada, eller? Var inte ens säker att det var någon annanstans än här så jag ringde och pratade med min översociala pojkvän. Lägg märke till ironin i den meningen, tack.


Har varit och grillat ikväll med några stycken, det var kallt och vi var riktigt dåliga på att få upp en eld. Och innan det var jag på Mobacken och planerade med alla andra som ska vara ledare i år på lägret, det kommer nog bli kul det här!


Imorgon är det brännbollsturnering på Sörböleskolan, vi vann förra året och det kommer bli av i år igen. Ska vara på skolan 10 i 8 imorgon för att göra mig klar med Ida och Signe, vi ska vara något riktigt coolt. Bilder kommer nog senare på det. Nu har jag tänkt sova och tagga inför morgondagen!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards