ememelie

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Emelie - 16 juni 2010 22:29

Alla bilderna är från tagna från Julia! Det var en sjukt kul dag. För er som inte ser det är vi såklart Powerpuff-pinglorna.


Ikväll har jag varit ute och åkt bil med Anna och Sara, bilder från det kommer nog senare när jag orkar lägga in bilderna i datorn.


Imorgon slutar jag på Sörböle. Det känns helt sjukt! Imorgon ska vi spela volleyboll och äta avslutningslunch med alla 9or och det ska bli jättekul. Sen på kvällen är det avslutning och utdelning av slutbetyg, heja Emelie! Det är väl bara att hoppas på det bästa.


Nu ska jag se Luftslottet som sprängdes, för den har jag inte sett än, dåligt av mig. Får se om jag har tid att skriva imorgon, annars kommer det ton med bilder på fredag, jag lovar!

 

         

Av Emelie - 16 juni 2010 14:49

Den här dagen har bara varit nice, brännboll hela dagen med trevligt folk Efter lunch fick vi besök av ett moppetåg(KÄNN ER TRÄFFADE) som försökte blöta ner sörbölefolket, måste säga att det var ett lite misslyckat försök;)


Nu ska jag in till stan och köpa skor och någon ljus, skimrande ögonskugga från Make Up Store, dyrt. Skriver mer senare.

Av Emelie - 16 juni 2010 00:33


Bilder från när vi var runt lite överallt igår, vissa bilder ska aldrig visas på internet, det lovar jag mig själv. Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards