ememelie

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Emelie - 3 juni 2010 20:14

Haha, har varit och kikat i lägenheten varje dag nu i veckan och för att se hur långt de har hunnit nu, och gissa vad? Tapetseringen är klar nu och det är bara golvet som ska läggas sen är den klar! Den är så fräsch och ljus, jättefin verkligen! Att lämna huset känns lite tråkigt just för att man har egen tomt och allting, men att bo mitt i stan känns bara helt galet. Flyttlasset går i slutet av juni om jag har förstått det rätt och jag längtar jättemycket!

Fick då även se min fondvägg uppsatt på riktigt idag och jag älskar den, det kommer bli så snyggt när rummet är klart med möbler och allt!


Och annars då? Vid den här tiden imorgon vandrar 9G på Göteborgs gator, känns lite sjukt. Men jag tror att vi kommer ha rätt trevligt ändå. Och Anna kommer hem nästa vecka, känns också sjukt, men det ska bli förjävla kul att träffa henne! Nu ska jag fixa klart med denna omtalade recension, åh...

Av Emelie - 3 juni 2010 17:37

JAG SKA HÖJA MITT BETYG I SVENSKA! Måste leta reda på min recension och fixa den till imorgon, nu kör vi sista veckan!


Ikväll ska jag till musikskolan och spela, sen ikväll ska jag plugga, ja, något sånt. Skriver mer senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards