ememelie

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Emelie - 27 juni 2010 15:54

Önskade att jag kunde säga att jag lever, men jag är helt död. Steg upp före 9 imorse och då satte ví igång att flytta ur garaget. Har kört fram och tillbaka med släp hela dagen idag och det här är första gången jag sitter ner tror jag. Har inte varit såhär trött på väldigt länge.


Nu ska vi snart iväg igen, vet inte hur lång tid det tar men efter det ska vi äta middag för att sedan fortsätta flytta alla grejer. Ikväll ska Linus komma hit! Vi har inte bestämt något speciellt som vi ska göra, så vi får helt enkelt se vad vi hittar på. Nu ska jag fortsätta...

Av Emelie - 27 juni 2010 02:36

 

Kan beskriva kvällen såhär: Kubb, tårta, för mycket socker, Krysset, The Ring 1&2 och världens bästa vänner! Blev jättelyckad kväll även fast jag känner mig hur rädd som helst nu, kom hit Linus? Känns som att det blev LITE för mycket sockerkick och fettfrossa, eller vad det nu var alla pratade om.


Imorgon ska jag upp tidigt och packa grejer till lägenheten, på måndag smäller det! Måndag till tisdag blir första natten i lägenheten och det känns lite konstigt, men ändå jättekul.


Just nu är min syrra i en stuga mot Jörn-hållet någonstans, imorgon ska dom till Vithatten och jag är så grymt avis! Skulle också gärna vilja fara dit, men det blir väl mopperesa, eller Rebecka?


Nu har jag tänkt prata ett tag på msn sen sova, om jag nu kommer kunna göra det. Godnatt! 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards