ememelie

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Emelie - 5 juni 2010 17:36

Hemmagjord pizza till middag, inte dåligt! Sen bär det av utåt för att träffa folk sen grilla, eller? Vädret ser inte ut att bli det bästa, men det får lösa sig.

Av Emelie - 5 juni 2010 12:35

Vaknade just och ska strax hoppa in i duschen. Efter det bär det av till stan en sväng, ska dock inte spendera pengar för allt jag har ska sparas till Göteborg, DÄR blir det att shoppa. Ska hitta min skolavslutningsklänning där också, mitt dilemma är bara: Ska den vara vit som alla andras eller inte? Vitt har man ju på studenten vanligtvis så man kanske ska köra på färg i år? Alla kommer ha vita klänningar, det har man hört. Men vi får se, kanske blir en vit iallafall.


Ikväll ska jag nog iväg någonstans med folk, har inte hört så mycket än och hoppas att jag snart får veta mer? Får se om jag sover borta där också, har inte bestämt mig för det heller. Ska vara på Bonstan vid 1 imorgon och spela så jag måste då hinna dit, men det är morgondagens problem, eller något. Nu ska jag skynda mig och göra mig klar för dagen!

Finis!  

Av Emelie - 5 juni 2010 01:35

Känner mig verkligen på riktigt bra humör just nu, har liksom medvind på något sätt. Både i skolan och i annat för en gångs skull. Godnatt!


Av Emelie - 5 juni 2010 00:32

Har varit med Matilda, Anna, Sofie, Moa, Pone och Emma ikväll. Vi har ätit middag, pratat massor och haft jättetrevligt! Måste verkligen göras om. Det var askallt att köra hem, så nu ska jag lägga mig i sängen och mysa framför en film. IDAG KOM LINUS HEM! 15 månader har vi idag, eller ja, den 4e.


Du är det bästa i mitt liv, jag älskar dig mest och det vet du!  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards