ememelie

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Emelie - 17 juni 2010 16:07

Idag hade vi avslutningslunch med alla 9or, kändes väldigt tråkigt. Finns så sjukt mycket trevligt folk och man är van nu att alltid umgås och träffa er på skolan, kommer bli riktigt tråkigt att lämna alla nu. Vi hade volleybollturnering på förmiddagen bara 9orna, våra lärare hade sagt att vi skulle klä upp oss till avslutningslunchen och det kändes ganska självklart, men de flesta kom med samma kläder som på volleybollen, mys i matsalen.


For in till stan tvärt och köpte Eyedust Lounge från Make up Store, kör på lite guldsmink ikväll, det kommer bli snyggt till klänningen(som ni inte ens har fått se, men bilder från ikväll kommer ju senare). Nu ska jag börja fixa till mig för vi har samling i kyrkan 17.45 med kören, själva avslutningen börjar mycket senare.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards