ememelie

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Emelie - 6 juni 2010 15:05

Seriöst, nu räcker det. Jag är så FÖRBANNAT less på detta omtalade bröllop! Nu finns det bröllopschoklad, bröllopsmust, bröllopscider, shoppingkassar med bröllopsloggan, bröllopstidningar, bröllopsblogg och en speciell tårta, bara för deras bröllop som säljs i butiker. Jag blir SINNESSJUK, klarar inte av att se allt det här i affärerna. Är jag den ENDA som känner att jag verkligen inte bryr mig om Victoria gifter sig? Gör nån det? JAG ORKAR INTE!

Inatt blev det årets första tältning! Uppe på ett berg och det var riktigt nice! Inte ens kallt, men dock mycket mygg och sånt. Idag när vi for hem följde Linus med hit och åt frukost och efter det blev det dusch. Sen for Linus iväg och jag for till Bonstan och spelade, det var alldeles för kallt.


Nu är jag jättetrött och ska lägga mig i sängen och dö ett tag. Skriver senare.


     

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards