ememelie

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Emelie - 5 augusti 2008 22:57

Ikväll vare träning, den gick piss. Men jag och Matilda hade roligt iaf :D Sen var vi med Nils, vi åt hallon och såg ffilm :D Sen, fick matilda damp när jag sa nåt roligt så hon började gråta och Nils la sig på golvet och skrattade åt Matilda och jag sprang ut i köket för jag höll på att spotta ut all läsk somjag drack, sen var allt lugnt igen :D Imorn vet jag fortfarande inte vad jag ska göra, VA MED MIG?????? Jag är på vad som helst :D RING MIG 0768088507 jag är desperat. MEN HURSOMHELST, jag skriver det här, sen ska jag göra nåt annat, PUSS

HAR DU:
Ett förhållande:
jadå :D
En bästa vän: ja
Blivit kär vid första ögonkastet: ja
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej
Några smycken som kostat över 1000 kronor: nej
Snusat: ånej, det luktar bajs

Rökt: ånej

DAGENS:
Klädsel: mjukisar, brunt linne och kofta
Frisyr: uppsatt
Låt: Run to the show
Vill ha: pengar
Sjuka: förvirrad
Drog: Run to the Show 
Saknad: Sandra wallin
Köp: S-märken
Godis: S-märken
Attityd: jadu

FÖRSTA:

Bästa kompis
: Sthina Lindberg
Bil: om mammasoch pappas gills äre Toyota Corolla ;D
Husdjur: fisk, BULLEN<3
Semester
: Kreta :D om det är utlands
Jobb: jag är dum och ung
Köpta skiva: Lou Bega - Mambo nr 5
Piercing
: öronen
Konsert
: Lisa Nilsson
Fylla
: inte än

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Matilda
Personen som du kramade: Linus

Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Elias
Alkoholdrycken: neva
Bilfärd: hem från edda :D
Filmen du såg: Match Point
Gången du grät: typ nyss när jag skrattade :D
Måltiden: hemma :D


9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: jaa
Våga hoppa bungyjump: lätt :D
Kalla dig själv lycklig: nje :D
Hellre ta bilden än vara med på den: lätt :D
Kunna gråta över en kille: jaa
Kunna gråta över en tjej: jaa
Ljuga för någon: yep
Kunna springa 50mil: ge mig kondisen bara


BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nej  :D
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15 <3
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: JA :D
Använder du huvtröjor: yees
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: PIERCING, LÄTT, tatuering är inte heller fel :D
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: killar lätt, dom är fett mycke roligare :D

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar :D
Vilken ålder har varit bäst hittills: right here right now
Sova på sida, mage eller rygg: mage/sida
Kramar eller kyssar: kyssar:D

Av Emelie - 5 augusti 2008 17:28

Vad jag på stan och åt lunch med mamma, pappa och Anna. Sen for jag och Matilda på Edda :D Där träffade vi Nisse och Simon :D Sen kom Linus och Agge också :D Så vi var där och baadade :D Nu har jag snart träning på B-plan, sen ska jag vara med Matilda, Nils och kanske nån mer :D  Vi får väl se vad vi hittar på :D Nu äre 14 dagar kvar, alltså 2 veckor till skolan börjar. 8c, låter halvbra. Betyg låter piss. Fjällen låter gr8 :D Också är det tjejmilen nån dag innan, så jag kommer hem natten då vi far till fjällen, redan uppvärmd. Det känns inte så pepp, måste packa allt till fjällen typ innan jagf ar iväg till tjejmilen, yiippie. Det är nog bara jag i klassen som är peppad på fjällvandring, fattar inte hur folk kan stanna hemma :D Hursom helst, imorn vet ja inte vad jag ska göra, öppen för förslag ;) Men nu ska jag käka en banana sen ska jag nog snart börja draga mig mot bplan ;) HÄR ÄR EN LÅT,listen

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards