ememelie

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Emelie - 25 augusti 2008 22:00

Idag vaknade jag rätt sent, typ kvart i 8... Så jag skynade mig att klä på mig och drog iväg till skolan :D När jag hade kommit en bra bit kom jag på att jag hade glömt ledighetslappen hemma, typiskt mig :D Sen träffade jag Erik och Jonas på vägen, så jag cyklade med dom :D


 Vi hade NO på morronen, så vi pratade om filmen Supersize me! som jag berättade om i ett annat inlägg. Vi diskuterade den i grupper, jag pratade med Signe och Emelia, en av frågorna som handlade om fetma osv var hur skillnaden var mellan tjejer och killar i typ reklamer, skönhetsidealer osv. Och det man kom fram till är såklart, som väntat att tjejer blir mer påverkade av olika bantningsmetoder, trenden är ju att vara supersmal, typ som att man skulle kunna gå av på mitten. För killar så är det träningsgrejer, då äre muskler som gäller alltså, BIEF!


Sen har det inte varit så mke som har hänt idag på skolan faktiskt... Imorn ska jag iaf till tandregleringen, JAG VILL VERKLIGEN TA BORT DEN! Men snart, 28 dagar kvar...

 Hur som helst, på fredag drar jag till Sthlm och löper. Kommer hem natten till mån då vi far till fjällen. Jag kommer vara en zombie! Shit, så jag måste packa och handla och allt innan torsdagkväll, hjälp! Nu ska jag iaf gå och lägga mig snart, så jag ska inte skriva nåt mer! PUSS!( Här är vårat schema för höstterminen, it sucks)

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards