ememelie

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Emelie - 9 augusti 2008 22:33

Nisse och Simon kom till mig efter jag hade ätit. Vi hade tänkt se The Grudge 2, men Nils hade inte med sig sen, så vi skulle fara och hyra en :D Vi cyklade till Hemmakväll, på vägen dit ringde Mika till Simon så hon och Ameli skulle träffa oss där. När vi kom dit träffade vi dom och bestämde oss för att se When a stranger calls, jag har sett den femtielva gången, men dom hade inte det så vi såg den. På vägen hem vände Mika och Ameli, så dom följde inte med och såg filmen. När vi var vid lekparken träffade vi tjejen som hade ramlat och slagit knäna, så vi fråga hur hennes knän mådde. När vi kom in poppade vi popcorn, sen såg vi filmen :D Jag kan ju säga att Nisse var räddast... Så dom for typ nyss och nu sitter jag här och skriver det här inlägget :D Imorn har jag mixedmatch mot Byske, sen vet jag inte vad jag ska göra på dan, eller efter matchen på kvällen. Vi får se :DNu ska jag inte skriva mer ikväll,nu ska jag sitta och spela lite gitarr och nynna på sånger, så alla får hare bäst! :D

PUSS!

/ememelie

Av Emelie - 9 augusti 2008 18:32

Ännu en 7års favorit. Jag roar mig sjukt mke.

Av Emelie - 9 augusti 2008 18:19

Idag så vaknade jag vid 12 för att jag låg uppe och kollade på såpor tills jag däckade vid 4, när jag vaknade åt jag lunch, sen for jag mamma och pappa och kollade på regnkläder, som jag ska ha till fjällen ;) Det blev en med en röd jacka och gråsvarta byxer ;D Sen for vi till coop :D När jag kom hem satt jag mig vid datorn och efter ett tag ringen min fååån :D Och det var Nisse, så Simon och Nisse kom till mig, vi plockade hallon och gungade och tog hand om småskitar som hade ramlat och slagit knäna :D Ikväll tror jag jag skulle vara med simon coh nils också, men vi väl se :D men nu ska jag inte skriva mer, det här var ett rätt onödit inlägg, här hittade jag iaf min extrema favoritlåt när jag var typ 7 bast, ENJOY. Eller....

PUSS

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards