ememelie

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Emelie - 11 augusti 2008 13:11

Egentligen är varje dag en besvikelse, det är alltid nåt som gör en besviken vare sig man vill det eller inte. Nåt som man vill göra som inte blir av, nåt man vill att nån annan ska göra som inte händer. Man sitter och hoppas och drömmer om saker hela tiden egentligen, man ska göra allt man vill, man kommer att ångra det sen det man inte gjorde. Det är jag helt säker på.


11 augusti, nu äre inte sommar längre alls. Det är kallt, usch. Men hur som helst. Den 26e ska jag på sista kollen innan jag tar bort min fina tågräls. Can't wait. Kommer att kännas helt sjukt att ta bort den, kommer inte ihåg hur jag såg ut utan den... Det är läskigt :O Jag kommer ihåg när jag skulle få den, jag typ aldrig varit så nervös i hela mitt liv(A) Sen när jag hade fått den, när jag skulle tillbaks till skolan så såg alla i klassrummet att jag kom så då fick jag en hel klass över mig som ville att jag skulle smila järnet. Vilket kändes räääätt så obekvämt, eftersom att det nog var det värsta som hade hänt mig :D Sen var det texmexbuffe till lunch, och jag kunde inte äta för att det tog så ont. Man kan lätt säga att det här var mitt värsta år i hela mitt liv, i tandväg ;) Men snart är den borta, och då får man tandblekning på köpet (Y) men nu ska jag in till stan med Emma, PUSS!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards