ememelie

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Emelie - 13 augusti 2008 22:45

När jag följde med Emma när hon skulle klippa sig satt jag på soffan och läste tidningar. Sen kom det in ett äldre par, som kanske var 80 eller 85 år. Kvinnan kunde knappt gå, hon var verkligen jättesmal och kort och hade en rullator. Hennes man hjälpte henne att gå och att sätta sig ner. Efter ett tag kom frisören och pratade med henne och då hör jag den gamla kvinnan säga: "Ja det här är nog sista gången jag klipper mig, det börjar gå mot slutet. Det är inte länge kvar nu känner jag." Sånna saker får en att verkligen tänka om, man blev helt gråtfärdig. Jag vill hinna göra så mycket jag kan innan jag blir gammal, jag ska aldrig tveka längre och göra nåt som jag vill.


Ikväll har jag varit med Matilda, Jonas och Joppe :D Vi satt vid datorn och såg film osv :D Det var sjukt längesen jag var med både Jonas och Joppe :D Råkul att träffa dom igen ;D Matchen blev inställd idag förresten, pga av regnet. Dööööööö. Alla var råtaggade, också blev matchen imorn inställd också, pga av dåliga planer PGA av REGNET. REGNET KAN DÖ! Jag vill ha sol sista veckan på sommarlovet. Tack. Nu hittade jag en trevlig vitlöksbaguette i frysen som jag ska äta och se på tv. PUSS

/ememelie

Av Emelie - 13 augusti 2008 11:36

VILKET JÄVLA VÄDER! Kunde det inte ha varit king väder nu sista veckan, det hade varit underbart. Jag sitter och gruvar mig inför betygen, men ändå halvlängtar, det ska bli så jävla skönt att slippa vara minst på skolan. Nu äre våran tur att jävlas (6) Haha, ne men det blir nog bra :D Man vill ju ha bra betyg, men man orkar ju aldrig plugga :S Aja vi får se hur allt går :D Känns inte peppat att börja om en ny dryg termin. Igår kom Angelica min kusin hit också :D Nu är hon iaf med Anna på stallet för Anna går träningsläger :D Igår for jag till Linus efter hans träning och skulle slagga där:D Så vi var ute med Nysa, också såg vi Sex and the city på tv osv :D Jag har världens bästa kille<3 Idag har jag match kl 7 om jag inte har fel nu, sen ska jag vara med världens bästa Lindblomma :D<3 Men nu ska jag inte skriva mer, här är iaf en låt. HARE BÄST, PUSS
/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards