ememelie

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Emelie - 12 augusti 2008 17:55

Okej nu äre så att jag har gjort en dramatisk ändring på designen, blev nåt HELT annat än den förra, får se hur lång tid det tar tills jag blir less på den här! Kommentera gärna vad ni tycker eller förslag på design!

/ememelie

Av Emelie - 12 augusti 2008 17:22

Nu på dagen var jag med Linus och Agge, så jag for till Agge. Vilket passade sjukt bra, eftersom att jag och Linus blev ihop just hos Agge den 12 augusti förra året :D Vi var och badade på Kyrkholmen och pratade osv :D Kom hem för ett tag sen dyngsur eftersom att jag inte hade med mig nå badkläder när jag for, så jag fick låna shorts och en VIT t-shirt av Linus (Y) Ska ta mig nåt att äta snart så jag orkar träna, träningen börjar halv 7 till 8, sen ska jag vara med Linus ikväll också, hans träning räcker till 9, så vi ska vara med varann efter det :D Då ska jag visa mitt secret project. Kanske inte är så speciellt, men det är fint :}  Nu hinner jag inte skriva mer, ska byta om och göra mig klar! Skriver mer ikväll och lägger in lite bilder eventuellt! PUSS

/ememelie

<3

Av Emelie - 12 augusti 2008 14:16

Av Emelie - 12 augusti 2008 13:44

Dagens låt blir lätt Fascination - Alphabeat. Fiiiifan vad man blir glad av den här låten. Du kommer gå omkring och nynna på den, jag lovar.

/ememelie


Av Emelie - 12 augusti 2008 10:45

12/8-07, den bästa dagen i mitt liv. Och året därefter. Tack för allt, du är världens finaste kille<3 Jag kan aldrig tänka mig hur allt skulle vara utan dig, 364 dagar. Jag ÄLSKAR dig!


Igår for jag på stan med Emma på dan, för hon skulle klippa sig. Sen for jag hem och åt, sen tillbaks till Emma och blonderade mitt hår. Resultatet blev halvbra, det får lov att funka :D Sen kom Matilda, Nils och Alex så vi var hos Emma ett tag, sen skulle vi fara till Linus, men Matilda och Emma orkade inte cykla dit så dom följde inte. Så då for vi till Linus och var där ett tag, Nils och Alex for hem efter ett tag, så jag stannade :) Vi såg lite på tv och pratade :D Sen cyklade jag hem, mötte inte en enda person på hela vägen :O Men hur som helst, nu ska jag ta me nåt att äta, skriver mer sen! :D PUSS!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards