ememelie

Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Emelie - 7 augusti 2008 23:27

Vilken grymt härlig låt och video :D

Av Emelie - 7 augusti 2008 22:39

Vaknade typ 10 MEN somnade om och vaknade 10 i 11. Jag satt vid datorn ett tag, sen körde jag igång med allt som jag hade att göra. Städa bilen, huset och mitt rum. Rummet tog såklart längst tid. Jag rev bort allt skit som satt fast tejpade på väggarna, nu känns hela rummet konstigt och fel. MEN, det stora + jag har kirrat en TV!Mitt liv är fulländat. Den är inte stor, men den funkar<3 Min säng är inte heller så pjåki nu, 2 täcker och 10 kuddar, yeyeye. Längtar faktiskt till att gå och lägga mig och se såpor i repris tills jag däckar <3 Ikväll har jag varit med Matilda, Nisse, Simon, Samme och Dino :D Vi såg först en dinosauriegrej, sen bytte vi till King Arthur :D Den var rätt bra :D Fast alla for vid typ 10 så jag drog också då :D Imorn vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att dra på stan ett tag och kirra en grej... ;$  Igår var vi ju som sagt i Eriks stuga :D Vi kom dit  vid 4 nån gång, vi for ut och körde båt till Bergskär, vi fikade där osv, sen for vi därifrån och såg lite på tv och hoppade studsmatta, jag drog hem sen, Stina och Sandra stannade och sovde över. När jag kom hem såg jag lite på tv osv :D Men hursom helst, jag vill göra nåt imornkväll, så HITTA PÅ NÅT MED MIG :@ Hursom helst, här är iaf en låt. Listen up!

Nickelback - Rockstar

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards