ememelie

Alla inlägg den 17 augusti 2008

aa

Av Emelie - 17 augusti 2008 23:08

Också en sak till då. Folk som säger att jag är sura på dom, jag är bara sura och dryga på dom som förtjänar det, alltså just du, aa just du förtjänar det!

GOD NATT

YES

Av Emelie - 17 augusti 2008 22:42

Igår satt jag uppe till 3 nån gång och kollade på tv med Anna och hennes kompisar som invarderade soffan som jag satt i och mitt godis. Ja, jag var föredetta ägare till 1 kg godis, och dom åt upp det mesta. Aja, det får man leva med :D Idag vaknade jag vid 8 och kl 9 var det samling på kansliet för cup i Myckle/Medle :D 3 matcher, en kl 10.00, en 12.00 och den sista kl 14.00 Vi vann första med 3-0, andra med 2-0 och lika sista 1-1. Vi vann hela cupen. Bra spelat tjejer! Så vi fick medaljer och en pokal :D Som kommer stå på kansliet=) Hursom helst, nu läste jag en som hade skrivit emassa skit om vårat lag. Om man tror att man är den som lyfter upp laget för att man är duktig på plan, så hjälper det inte så mycket om man går och snackar skit om sitt lag. Sånt behöver vi inte, så det är fett nejtack! Kanske borde tänka om lagsport är nåt för dig. Vi är ett lag. Ikväll var jag med Matilda, Alex och Nils :D Vi var ute och cyklade, kollade på tv och spelade kort haha! Det spårade i slutet. Nu sitter jag och skriver lite här och lyssnar på dålig musik och dampar på Telia för att man itne kan fixa gratis sms via ett sms som det gick tidigare. Så jag måste in på Telia imorn och dampa på dom. Hoppas dom tycker synd om mig och ger mig gratis sms resten av livet. Nu ska jag prata klart med Matilda om imorn på msn osv, sen ska jag se på tv ett tag! Imorn ska jag och fixa ett leg och följa Matilda på stan! Sen får vi se vad jag hittar på. Förutom ridningen då. Första för den här terminen, wish me good luck! Sen på tisdag. Dooooooooooooooom! Skolan börjar om. = Betyg, ingen fritid, plugga, sura lärare, fjortis7or, emassa lektioner, läxor.

okej, det här komemr ta hela natten om jag ska skriva allt. Nu ska jag runda av hära! Puss!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards