ememelie

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Emelie - 19 augusti 2008 21:53

Nu har jag varit på hockey med Matti :D När vi kom dit träffade vi MatildaC, Petter, Erik och Stina :D Så vi stod med dom och hejade på AIK, i sista pausen kom Simon och Emil och stod med oss också :D AIK vann över MODO med 4-0, så det var lätt värt att se matchen :D Ska inte vara uppe så länge till, eftersom att jag börjar 20 över 8 imorn. Känns inte bra att börja om. Första lektionen matte, vilken underbar start på terminen!<3 NAAAAAAAAAAAAAT! Fyfan, matte är det värsta jag vet, blä. Nu ska jag iaf slagga, vill ju vara utvilad till imorn? Näe, som om nån bryr sig. Palla skola (U)

/ememelie


Av Emelie - 19 augusti 2008 17:35

Det känns verkligen inte bra att börja om. Långa dagar och långa lektioner. Sura lärare och betyg. Imorn börjar det på riktigt. Fyfan vad jobbigt! Vi fick världens sämsta schema ungefär, tycker jag iaf. Alla tyckte inte det, men vi i estet går till 20 i 4 på torsdagar. FYFAN! Men v. 36 äre iaf fjällen. Tack för det. Men nu ska jag inte skriva mer, är så jävla sur. Här är en låt.

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards