ememelie

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Emelie - 10 augusti 2008 23:35

Nu har vi haft match, vi förlorade med 3-1 eller nå. Piss gick det iaf :D Sen var Matilda och Nils och kollade på, så vi for hem till mig efteråt och såg nån film som gick på tv. Sen körde vi lite Singstar sen for dom :D Imorn, ja, då ska jag avra med Linus om de blir :D Sen vet jag inte vad jag ska göra på kvällen :D Menmen, om 22 minuter är det 8 dagar kvar till skolan och 1 dag till min och Linus 1årsdag :D ÄÄÄLSKLIING :D<3 Du är bäst i världen, jag älskar dig, dig och dig. Hursom helst, jag ska snart lägga mig med min vanliga rutin att se på tv tills jag däckar, vilket brukar vara runt halv 4-4 nån gång, så jag sover till typ 12. Men jag älskar det. Men hursom helst, tillbaks till det där med 8 dagar till skolan. INTE MYCKET! Vad gör man sista veckan på sommarlovet? Det är inte speciellt varmt, det är helt sjukt vad fort det har gått, jag får panik. Varför går allt så fort? Snart är jag pensionär med rullator, JÄLP MIG! Jag får umgås så mke med kompisar jag kan, och vara uppe hela nätterna, då brukar allt bli bättre. Vill hinna med nån mer tältning och shit innan också, menåå, jag vill inte att det ska ta slut. Nu är det höst, bara att inse. Kallt och snart kommer snön, åååh. Men, innan snön kommer tjejmilen, fjällen osv. Så lite är det kvar iaf. Idag är det den 10nde, snart 11. Den 29onde är det Tjejmilen, kommer hem natten då laget far till fjällen, alltså där vid 2 nån gång, bussen går halv 6. Och jag ska gå typ 4 mil uppför ett fjäll men 20kg ryggsäck, men kanske träningsverk och sova i tält!?!?!? Okej, jag antar att inte ni skulle känna er peppade, men jag är peppad. TILL TUSEN<3 Men nu ska jag slagga i min säng och glo på såpor och dålig musik på MTV, HAARE BÄST<3

/ememelie


Av Emelie - 10 augusti 2008 12:01

Godmorgon världen. Vaknade nyss över att mamma och pappa började gapa om att vi hade vunnit silver i cykling. Jag vaknar alltid en gång vid 10, men jag tvingar mig själv att somna om, för att jag inte orkar gå upp. Jag har sovit till 12 i en vecka nu, så jag är SUPERPIGG hela dan. Rätt gött faktiskt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se om jag är med Stina :) Sen äre mixedmatch mot Byske ikv. Skulle vara kul att möta dom med riktiga laget, kanske inte för dom då;) Menmen. I övermorrn har jag och Linus ett år, JAG ÄLSKAR DIG! Så vi får se vad vi hittar på :D Jag har iaf mitt secret project... Menmen :D Också har jag räknat att jag ska ta bort min fina metallkäft. 43 dagar. Det låter länge, jag hoppas tiden går lika fort som den har gjort nu på sommarlovet, mitt liv är seriöst fulländat när jag har tagi bort den. Iaf nästan. + att jag har hört emassa rykten om att man får bleka tänderna hos tandläkarn när man tar bort den. Suck on that! Men nu ska jag byta om från mina lodiskläder och dra till Stina! Här är världens finaste låt,Ronan Keating - When you say nothing at all, kom och tänka på den från filmen Notting Hill (Hugh Grant & Julia Roberts), som alla måste se om ni inte har sett den, helt klart sevärd! Men nu ska jag göra mig klar, skriver mer sen! PUSS

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards