ememelie

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Emelie - 20 augusti 2008 17:04

Idag körde allt igång, vi började med en dryg mattelektion, jag HATAR matte. Sen hade vi SO tror jag, där pratade vi om Kina och såg en film från Shang Hai elr hur det stavas. Som bland annat handlade om hur ett företag tillverkade sexleksaker. Typ det sjukaste man har sett i en film som visas på skolan. Sen hade vi mentortid och pratade om fjällen. Jag är i samma matgrupp som Jonas och Jonte, tältningen är det största problemet. Jag pallar inte dela med tjejerna i klassen, för jag är fett mke bättre kompis med killarna, men man får inte sova i samma tält som killar. Lärarna verkar tro att mina bästa vänner ska våldta oss eller något. Så det suger, men vi får se hur det blir. Ska prata med lärarna iaf. Vi far den 1 september iaf, är borta i 5 dagar. Ikväll vet jag inte avd jag ska göra, vi får se :D Kanske kolla på match, eller umgås med nån :D Vi får se :D Men nu ska jag inte skriva mer, skriver nog mer ikväll om jag hinner! PUSS!

/ememelie

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards