ememelie

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Emelie - 2 januari 2009 22:13

Var nyss på Hemmakväll, köpte Ben and Jerr's Half Baked, har inte smakat den förut men den är säkert god och den ligger och väntar på mig i frysen...

Jag hyrde Mamma Mia och Walk the Line, har sett Walk the Line tidigare men Anna hade inte sett den och hon ville göra det och den är så pass bra så den går att se igen, Mamma Mia började jag se hos Matilda när vi vaknade efter nyårs, men såg inte klart den och alla andra ville se den så vi hyrde den också. FÖR 50 SPÄNN, okej det var fan dyrt för en film! Aja, nu har jag först iaf tänkt se en deckare som jag har börjat följa på 2an som har gått i 3 kvällar i rad och nu är det den 4 delen och de är såå spännande :]

Hoppas att du inte missade den iaf, annars går det säkert hoppa in, den börjar 22.30 iaf. Han har åkt in i fängelse för mord på en tjej och han är oskyldig men det finns bara bevis på att han är skyldig och man får se hur det är när han sitter i fängelse osv, den är jättebra :)

Nu ska jag iaf gå och sätta mig framför tvn och se den där + 2 filmer, det kommer bli en lång natt oja. Ska försöka att inte somna :]

Puss!


Av Emelie - 2 januari 2009 19:54

Var på Edda idag iaf :D Simmade och sen basta meeegalänge<3 Nu sitter jag här, och fryser uja. Funderar på att fara till Hemmakväll och hyra film och äta Ben and Jerrys, mmm<3 Är megatrött så jag pallar typ inte göra nåt ikväll tror jag, vi får väl se om det dyker upp nåt. Nu ska jag iaf fara iväg, PZZ @OOUTT

Av Emelie - 2 januari 2009 14:28

Mamma väckte mig vid 12 för vi skulle tydligen och äta lunch på Monaco, yeees! Gick ut med Mio innan och det var kallt som heelvete! Sen for vi iaf in till stan och åt, sen gick vi till MQ och hittade massa snyggt men mina pengar (U) :( Köpte en blå tshirt, megasnygg för 119:- och det var värt, tycker jag iaf. Nu ska jag snart och simma för jag har träningsuppehåll lalalala, så jag måste träna nått iaf och det är det bästa jag kan komma på. Senare ikv blir det Emelie och Matilda, vet inte om vi blir nån fler också. WE WILL SEE!


Sitter här och leker med min fina rosa tändare som har har råkat tutta eld på ett x antal saker och tuggar Stimorol Senses Watermelon Sunrise shit så gööööttt, har bara 2 st kvar för dom som var här igår åt upp dom andra :( Ska försöka klara mig utan... MENMEN nu har jag inte tänkt sitta vid datorn länge till, så PZZ @oout!


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards