ememelie

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Emelie - 17 januari 2009 18:10

Av Emelie - 17 januari 2009 16:45

Haha, vad fan vet du egentligen?

Går bara på rykten och är du för trög

för att fatta att dom inte brukar vara sanna?

Av Emelie - 17 januari 2009 14:23

MEDDELANDE TILL OMVÄRLDEN!


Jag fyller år om en vecka :]

24/1!


15 ÅR MOPPE OCH BYXMYNDIG

Av Emelie - 17 januari 2009 13:45

VEM:

Vem är i rummet med dej? - min mobil :$
Vem fick du senast sms av? - anton :D
Vem tänker du på nu? - min mobil
Vem pratade du senast i telefon med? - matilda :]
Vems hus var du senast i? - javet inte, mitt eget?
Vem önskar du var med dej nu? - MATILDA

Vem är din favoritsläkting? - mormor/kusinerna
Vem i din skola går dej mest på nerverna? - alla går mig på fucking nerverna, elr iaf dom flesta ;)

VAR

Var går du i skolan? - sörböle (U)
Var är din telefon? - framför mig
Var är din mamma? - ute med mio
Var sover du? - in ma bed
Var handlar du mest? - coop

Var fick du tag i tröjan du har på dej? - Monki
Vart åkte du senast bil? - hem från stan

VAD

Vad åt du senast? - lunch
Vad drack du senast? - vatten
Vad är det för färg på dina byxor? - svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? - lypsyl
Vad gillar du mest med skolan? - träffa alla
Vad har du på fötterna? - sockar :$

Vad är din favoritfärg? - svart typ
Vilken film såg du senast? - Walk the line tror jag
Vad hör du just nu? - musik :D

Av Emelie - 17 januari 2009 13:32

Var på stan idag, köpte inte så mke, halsduk och ögonskugga. For dit kl 10(!!!!!!!!!!!) Väldigt tidigt, och var där till 12, jag gick med min madre och jag fick täckisar. BLÅA ohyeah, och nu har jag varit hemma ett tag och ätit och sådär. Har inte bestämt mig om jag ska på hockeyn elr inte, känner inte direkt peppen. Och ikväll ska jag vara med massa tror jag. VARFÖR ÄR JAG INTE ALLS PEPP PÅ ATT GÖRA NÅT? Är fett jävla megatrött, vill bara sova.


Igårkväll var jag med Matilda, hon kom hit och vi såg Björn Gustavsson Ett livsverk. Haha, han är ju så jävla skön alltså! Synd bara att 90% av Sverige är helt galna i han och man inte vill vara en i mängden. Sen lirade vi fan Harry Potter, ja fyfan vilka geeks! JA det är det gamla PC Harry Potter och Hemligheternas kammare. Rätt sött va


Nu har jag tänkt städa ihop på mitt rum, bort med alla kläder då och bädda osv, sen ska jag bara chilla ett tag och kanske se en film om jag inte ska på hockeyn. HURSOM HELST over and out aka över och ut!

PZ aka peace


Vad är du i skolan?

TÖNT

( ) du har glasögon 
( ) du har tandställning
( ) du pluggar alltid ordentlingt på lektionerna
( ) du gör dina läxor

(x) du har aldrig skolkat
( ) du har aldrig behövt göra om ett prov
( ) du känner dig ofta ensam
( ) du brukar nästan aldrig vara ute på kvällen
( ) du har blivit kallad tönt
RESULTAT: 1

FJORTIS
( ) du sminkar dig i minst en kvart på morgonen varje dag
( ) du tupperar håret och andvänder hårspray varje dag
( ) du röker/tjuvröker
( ) du har mycket "kompisar" som du bara känner på datorn
( ) du andvänder ord som puss, älskar dig m.m irl
(x) du håller nästan alltid på med din mobil
(x) du andvänder ungefär 5 liter parfym varje dag
( ) du brukar andvända klackskor
( ) du lyssnar mest på r'n'b och reggae
( ) du dricker ofta alkohol
(x) du har blivit kallad fjortis
RESULTAT: 3

EMO
(x) du bryr dig inte speciellt mycket om skolan
( ) du har nästan alltid svarta kläder
( ) du sminkar dig med kajal/eyeliner
( ) du har svart hår och snedlugg
( ) du har vans eller converse
( ) du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna
( ) du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f
( ) du skär dig
( ) du är aldrig ute på kvällarna. du sitter inne och lyssnar på musik
( ) du har blivit kallad emo
RESULTAT: 1

BITCH
(x) ger ofta folk "bitchblickar"
( ) har någon gång slagit ner någon
(x) du bråkar ofta med folk
( ) du är lättirriterad
(x) du är väldigt envis
(x) du är alltid den som "vinner" i bråk(helt ärligt, det beror på att jag är envis ^ 
( ) du är ofta i slagsmål
(x) du har blivit kallad bitch
RESULTAT: 5

RIKEMANSBARN
( ) du shoppar varje dag
( ) du äger saker från d&g, gucci eller dior
( ) du andvänder aldrig samma kläder 2 gånger samma månad
(x) din garderob är alltid proppfull
(x) du har mer är 5 par skor
( ) dina föräldrar ger dig ofta pengar utan andledning
( ) du får ditt studiebidrag
(x) du har eget bankomatkort
( ) i ditt rum finns både dator och tv
( ) du tackar inte ens när du får pengar längre
( ) du har blivet kallad rikemansbarn
RESULTAT: 3




Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards