ememelie

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Emelie - 14 januari 2009 21:18

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, myspysit! Nä men jag är fett

trött och ska gå och lägga mig sen. Imorn blir det skola som vanligt

och jag har fan längtat lite, har haft fett tråkigt här hemma. Aja, nu

blir de in i duschen iaf. GONATT PZ @OOUT

Av Emelie - 14 januari 2009 20:02

HUR

svarar du i telefonen: hallå?

tycker du om gul-bil-leken: tråki

mycket pengar har du i plånboken just nu: vet inte (A)


VEM

pratar du med på msn just nu? är i´nte inne

Ringde dig senast? matilda!

pussade dig senast? ehm :]

hade du sex med senast? ingen

vill du kasta en sten i huvudet på? shit vi nämner inga namn va?

är din bästa vän av samma kön? matilda!
ditt 10:e sms ifrån? GR8M8NO1
umgicks du med senast? matti
sov du med senast? vet inte

vem fick du senast sms av? matti :D
vem tänker du på nu? :]
pratade du senast i telefon med? pratar med matilda right now

vems hus var du senast i? jag sitter i mitt

sa du senast "jag älskar dig" till?

vem önskar du var med dig nu? ´vet inte

 VAR
var är din telefon? framför mig
var  handlar du mest? coop
var fick du tag i tröjan du har på dig? Zara


HAR DU NÅGONSIN

hånglat i mer än 3 minuter? Jajamen

hånglat i skogen? Ja
kört över hastighetsgränsen? jaklart

hånglat med en främling?  nej

Av Emelie - 14 januari 2009 19:07

Hemma idag också, men imorn ska jag fan till skolan! Vill inte ligga hemma nå mer, de sug fan dubbelfitta! Måste fixa praoplats OCH skriva en labbrapport tills på fredag och jag får fan panik :( Det enda jag ligger och roar mig med på dagarna är då, sova förstås sen ligga och smsa när jag vaknar, äh kan ändå inte klaga. Men tråkigt som fan att måsta ligga hemma i sängen all day :(


Ligger också och lyssnar på radion i mobilen(????????????????) Lite sjukt, och det känns lite pensionärstyle typ, ungefär. Men Lugna Favoriter är mest tråkiga looovesongs, men den här låter får duga iaf, den är tråkig. Men jag är fan på dåligt humör nu känner jag :] Inatt ska jag sova massa och imorn blir det fan skola! PZ!





Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards