ememelie

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Emelie - 19 januari 2009 21:37

YAAAO!

Idag var det skola då, bara tråkigt ungefär. Allt gick typ skit, menmen sånt får man ta ;) Iaf på slöjden var värst, ja råka cutta mig på handen på en kniv, aoootch :( Sen hade vi lunch, åt med Sandra och Matilda och vi satt och pratade om igår, haha åååååååååååååååååååååååå! ;) Aja, sen for jag med Oscar och Johan till Coop och sen drog jag hem och la mig i sängen och bara myyste hell yeah. Sen for jag på Nightflight-möte på söder och sen dirr till träningen på Sörböleskolan, det var jobbigt men kul :) Det blir träningsläger i Norsjö i... April tror jag att det var :) Som var meegakul förra gången vi var där så det kommer nog bli det i år med!


Mne nu har jag tänkt se lite tv sen gå och lägga mig snart, PZ @OOUT

Slänger in typ världen härligaste låtttttttttttt

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards