ememelie

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Emelie - 26 januari 2009 21:23

IDAG var det fett jobbigt, hade svenskaprov som gick bajs. Kunde absolut INGENTING, gjorde klart de snabbt, lämna in, vänta på alex och rasmus sen satt vi oss i cafeterian resten av skoldan, sköönt. Satt och ritade på ett papper hela tiden. Sen cyklade jag hem kl 3, åt, for och red och det var jobbigt som fan, hem duscha, söder, träning, HEMMA<3 Helvete va skönt fan :)


På söder pratade vi iaf, vi har bestämt om vars vi ska iväg med Marknadsföring, det blir Brännan, Norrhammar, Kanal, Freja, Sörböle och Björkskolan. Sen alla Fritidsgårdar i skellefteå kommun +  typ robertsfors. DE BLIR ROADTRIP ME DUNKADUNKAMUSIC hellyea, kommer bli köng :D


IMORN är det skola igen då,OBSERVERA SKRIDSKOR PÅ GYMPAN! Fyfan, men de funkar väl, skulle va kul om mna kunde åka liksom:] MENMEN sånt får man ta och hursom helst ska jag hoppa in i duschen för......3dje gången idag! Jippie, sen ska jag fika och se lite tv hade jag tänkt.

PZ @OUT





MISS U SO BAD! 


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards