ememelie

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Emelie - 3 januari 2009 23:02

For och mötte Matilda på Hemmakväll och vi visste inte vad vi skulle hyra för nån så vi hyrde April Fool's Day, den var jätte B men vi fastnade ändå, så vi såg den och åt Ben and Jerry's och drack te :D Myspys, sen fick vi en busringning, UNDRA VEM DET VAR?? Elr nåt ;) Nu ska jag snart se sista delen av den där deckaarn, megaspännande :) Imorn vet jag inte vad jag har för mig, vi får väl vad som poppaaar :) Nu ska jag ta på mig en stor varm tjocktröja och crasha tvsoffan, hare mys! Puss

Av Emelie - 3 januari 2009 18:09

Hatar när det blir såhär, saknar alla minnen och man kan börja gråta hur lätt som helst. Jag saknar allt så jävla mycket ibland, saknar alla minnen!


 Ikväll ska jag och Matilda ha tjejkväll, hyra film och äta Ben and Jerry's.

Ha en goodie kvällllllll, som jag kommer att ha svårt att ha.

Av Emelie - 3 januari 2009 18:07

Av Emelie - 3 januari 2009 17:48

Av Emelie - 3 januari 2009 17:43

Låtar från Mamma Mia, glad blir man :)

Iaf till vissa :$

Av Emelie - 3 januari 2009 15:25

Iadg skulle jag ta tag i godisförsäljningen som vi ska göra med laget och jag gick runt och INGEN, ABSOLUT INGEN köpte nån. Jag ger upp försäljningen och vet inte vad jag ska göra.


Såg ju Mamma Mia igår och man blev så glad av den så jag ska se den igen nu snart, ikv ska jag se Walk the Line också tror jag, ska iaf vara med Matilda och vi får se vad vi hittar på för något :D Nu tänker jag iaf se filmen, hare myyyys pzzzz @o0oouut

Av Emelie - 3 januari 2009 01:20

Såg nyss Mamma Mia förresten, fett sevärd så se den så fort ni kan, man sitter och sjunger utan att man tänker på det :$ Fett glad blir man av den filmen :D


Sitter och tänker på att min blogg är fucking knääällpink, fan va fult ;) Måste ändra designen nån dag när jag känner peppen vilket jag inte gör nu för jag håller på att somna :] Kommer att ligga och smsa tills jag somnar i sängen sen kommer jag vara megatrött imorn (U) Nu ska jag gå och göra mig klar för att gå och lägga mig, borsta tänderna och tvätta bort sminket och allt, sen blir det sängen<3 GONATT ALLIHOP, hoppas ni kommer sova lika sött som jag ska :) PUSS

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards